למנהלים של הפורום....אם האשכול הזה לא לכאן..או שיש בעיה כלשהיא...מצטערת לא ידעתי..=]
--------
אז עכשיו בקשר לאשכול..
נגיד אני מתחילה פרק...מישו קורא אותו ופשוט ממשיך לכתוב..
זה יכול להיות ממש חמוד..=]
--------
אני לא טובה בפרקים ראשונים...אם האשכול יצליח אני יעשה פרק אחר..אבל מי שכישרוני באמת שיעשה ת'פרק הראשון...סומכת עליכם! 😉 😊
פרק1...
מתן-מורן אני אוהב אותך!!
הוא אמר לי..
לא ידעתי בכלל איך להגיב..
אנחנו מכירים כבר שנתיים..
אבל לא ציפיתי לדבר כזה..
בעיקר שלא ממנו..!
כל השנתיים האלו הוא היה ספר לי תמיד את מי הוא אוהב
מה הם עושים
וגם על החברים שלו הוא היה מספר
מי יוצא עם מי
מי אוהב את מי
ודברים כאלה
אני?בחים לא הייתי מספרת לו
רק אם הוא היה שואל
ורוב הפעמים הייתי מתחמקת
אני-אמממ...
עדין הייתי המומה..
לא ידעתי מה לומר!
מתן-מורן, זה לא כזה קשה!
אני אוהב אותךך..
את אוהבת אותיי..
מה הבעייה פה?
אני-אממ..איך הגעת לזה שאני אוהבת אותך?
מתן-שמעתי אותך ואת שירן מדברות!
שירן..היא החברה הכי טובה..
ובאמת אני אוהבת את מתן
אבל עדיין..לא הייתי מוכנה לזה..
אני-תודה שאתה מקשיבלנו!!
מתן-סליחה!
אז מה את אומרת אחרי שאת יודעת שאני יודע?!
--------------
אממ..סתם משהו שעלה לי לראש..
מקווה שתאהבוו..
ותמשיכוו
אז מה את אומרת אחרי שאת יודעת שאני יודע?!
פרק 2..
"אני באמת אוהבת אותך אבל.."
הפלאפון שלו קטע אותי למזלי.
"הלו.."
"מתן"
"מי?!"
"הרביצו לו????"
"למה?"
"טוב אני עוד דקה שם."
"אני צריך ללכת, אולי ככה יהיה לך יותר זמן לחשוב על זה..ואני רציני.."הוא אמר בזמן שנתן לי נשיקה בלחי..
"אבל...מה קרה?..למה אתה...מה אמרו לך?"שאלתי..נבהלתי.
"אממ...אני...נדבר כבר יאללה עפתי.." הוא נכנס למכונית ונסע במהירות גבוהה.
ואני עומדת שם..מפוחדת, מתרגשת, מאוהבת, מסתכלת ברקע כאילו הוא עומד מולי, מבויישת ומחחיכת את בחיוך הכי טיפשי שלי.
עליתי לבניין ונפגשתי בדור, לא אמרתי לו כלום...
הרגשתי נשיפה בעורף ולחישה של 'לילה טוב', הצטמררתי, הסתובבתי אחורה וראיתי אותו, עומד שם ומחייך, תמיד הרגשתי כלפיו משהו, קצת פחות מאהבה, נראה לי שאפשר לקרוא לזה משיכה, בכל זאת..הוא כ'כ יפה.
עיניים ירוקות אפורות, גוף חטוב וצר, שיער שחור, אבל הוא תמיד לבש כובע מצחיה.
"תודה..גמלך" עניתי לו בעת שהלחיים שלי נהפכות לאדומות..
"את יודעת...אני צריך להגיד לך משהו..אולי בא לך שנסתובב קצת בשכונה?" הוא לחש לי.
"אתה לא יכול להגיד את זה פה??" ניסיתי להתחמק..למרות שרציתי.
"אממ...לא..וגם סתם בא לי להסתובב, ובחברתך זה היה יותר טוב לא?!"..הוא חייך ת'חיוך המהמם שלו.
"טוב בוא.." אמרתי...נענתי לרצונותיי..כשבעצם לא חשבתי על כלום..רק עליו ועליי..מטיילים..
ירדנו למטה וראיתי את מתן, אלוהים...הוא ראה אותי עם דור, בזמן שהוא רצה לעלות אליי..לדבר איתי על האהבה שלנו..
זהו...תמשיכו נשמות=]
רעיון נחמד. רוב הפעמיים הוא לא הצליח למיטב ידיעתי. בהצלחה 😊
חח אין מצב . קודם כל לא חבל להרוס ת'סיפור ? דבר שני אין לי ת'כישרון הזה 😊
לא נכווןןן
אני בטוחה שאת גם מאוד מוכשרתתת!!
------
בכל מקרה..
אם אף אחד לא ימשיךך..
אני ימשיך עוד מעט..
----
פרק 3
ירדנו למטה וראיתי את מתן, אלוהים...הוא ראה אותי עם דור, בזמן שהוא רצה לעלות אליי..לדבר איתי על האהבה שלנו..
אני-מתן..אממ..היית בדרך אליי?
מתן-לא!
הוא אמר נפגע..
ממש הרגשתי את זה..
הרגשתי שממש כאב לו שאני עם דור
אני-דור..מצטערת..אני חייבת ללכת!
תפסתי את מתן והובלתי אותו לבית..
מתן-למה לא נשארת איתו?
אני-דיי..תפסיק עם זה..
אני יודעת שהיית בדרך אליי..
ודור לא אכפת לי שיחכה..
מתן-באמת לא אכפת לך מה הוא רצה?
אני-נו באמת..זה יכול לחכות!
מתן-אז מה?חשבת?
אני-לאן מיהרת כל כך?
הכל בסדר?מה קרה?
ניסיתי להתחמק כמה שיותר..
לא ידעתי עדיין מה לענות לו..
רציתי לומר כן..
אבל פחדתי..
מספיק נפגעתי כבר..
לא רוצה שוב..
אני יודעת..
שאהבה גם כואבת..
אבל בכל זאת..
מתן-תפסיקי להתחמק!!
אני-אממ...
מתן-שוב האממ הזה?!
מורןן..אני אוהב אותך...
את לא מבינה?!
אני לא יכול יום בלעדייךך!!
תפנימי!!
אני-גם אני אוהבת אותךך..
לא נראה לי שאהבתי ככה מישהו..
מתן-אז מה הבעיה??
מילי(?),
רעיון נחמד,מקווה שהפעם הוא יצליח..
ד"א, להבא? שימי כותרת עניינית..
(ערכתי את הכותרת אז לא להיבהל שהשתנה לזה השם!)
אושרייי
מוכשר שליי
בא לך להמשיך איתנו ת'סיפור?
QUOTE (oshri_Ok @ 14/10/2006) מילי(?),
רעיון נחמד,מקווה שהפעם הוא יצליח..
ד"א, להבא? שימי כותרת עניינית..
(ערכתי את הכותרת אז לא להיבהל שהשתנה לזה השם!)
חח..סבבה..=]..ובאמת תמשיך גם אתה...
"הבעיה היא שאני לא יודעת מה אני רוצה,אני מפחדת..אני חוששת.."
היא השיבה לשאלתו והרכינה את ראשה מטה,מנסה להתנער מעיניו שהביטו
לתוך נשמתה. "חוששת ממה?" הוא שאל מודאג כאשר הרים
את ראשה על ידי אצבעו. "מ.." היא התחילה להגיד ואז שתקה,
מריצה את אצבעותייה זו אחר זו בחוסר סבלנות.
"מה מאמי,אני לא מבין.." הוא אמר וניכר על פרצופו הפחד הזה
שהתשובה שלה הוא כ"כ מחכה- לא תהיה זו שהוא כ"כ מצפה לה.
"מלהיפגע.." היא אמרה,זרקה את הפצצה לאוויר.
"אני לא רוצה לשמוע אותך אומרת את המילה הזו שוב!" הוא כעס,
מביט בה בעיניו החומות,הגדולות שהיו מלאות באהבה טהורה כלפייה.
לא היה קול ולא עונה ממנה,רק קולות של יבבות וניסיונות למחות את הדמעות שזלגו
להן-ללא שום סיבה. "דיי!" מתן אמר לה וקירב אותה אליו,לחיבוק.
היא מחתה את דמעותייה ולאחר מספר דקות קולות היבבות פסקו.
היא התרחקה מרחק נגיעה ממתן והביטה לתוך עיניו.
"אל תאכזב אותי!" היא לחשה והתקרבה אליו לאט לאט.
כמו שני גופים שונים שהתאחדו לאחד ככה מתן ומורן נסחפו
לנשיקה חושנית,מלאה אהבה אך עם זאת-חשש!
חעחע,מקווה שתאאהבבוו^^