אושריי..
נראה לך שלא נאהב????
אתה כותב יפהה!!
ממש אהבתתייי..
יאאא רעיוןן יפהה !@
מוכשריםם שליייי 😛
אוהבת אתכםם !
יפיתי 😊
יפיתוש..
לא בא לך להצטרף לרעיון שלנו?
QUOTE (טוניטה @ 15/10/2006) אושריי..
נראה לך שלא נאהב????
אתה כותב יפהה!!
ממש אהבתתייי..
חחחחחחחחח 😂
תודה רבה רבה חמודה! 😁
רעיון גאוני! אני יקרא ואלי מדיי פעם גם יעשה המשכים!
כל הכבוד על הרעיון 😛
למה להקפיץ אשכול מלפני חודשיים ?!
אם מישהו ירצה להמשיך,
שישלח לי הודעה בפרטי או לאושרי ונפתח את האשכול .