פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של רקדנית..

✍️ טוניטה 📅 06/10/2006 21:35 👁️ 5,538 צפיות 💬 228 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 16
פרק 7...

אני-כן..ברור..
גם רחל אמרה לנו שאסור לנו להתקרב אחת לשנייה בשטח בצפר..
אבל אני צריכה לסבול אותה בחוג!!
בעעע..:-!

שיר-מאמי?איפה את?
אני-בדרך לבית..
שיר-סבבה..אני באה לפגוש אותך..אני צריכה לדבר איתךך..
אני-אוקעע..אז אולי תשארי אצלי..נראה לי אני לבד..
שיר-טוףף..

עידן-צליל חכי שנייה!!
שמעתי אותו צועק לי מאחור.
חיכיתי לו..
עידן-מה קורה?
אני-מעולה!!
עידן-מה קרה היום עם גיל ועדי?
אני-מה אתה שואל אותי?!אני יודעת שהן סיפרו לך ולכל החבר'ה..
עידן-את צודקת!אבל אני רוצה לשמוע את זה ממך..
אני-אויי..מה אני יכולה לחדש לך!
עידן-לא יודע..
אני-עזוב לא בא לי לדבר על זה!
עידן-אוקיי..

שיר-צ'אלום צ'אלום!!
היא הביאה לי נשיקה
אני-מה קורה?!מה חדש?
שיר-מעולה..
אני-מה הסיפור?
שיר-מענייןן..נדבר אצלך..אה..ואין לך אפחד בבית!
אני-מעולה..
עידן-יאללה..מאמי..נדבר..
הוא הביאלי נשיקה בלחי ופנה לכיוון הבית שלו.

אני-מה את שותה?
שיר-קולה :]
מזגתי לנו שתינו ונכנסו לחדר
החלפתי למכנסון וגופיה
שיר-יש לך הודעת מערכת!
אני-מי?
שיר-אממ..לא'דעת..
אני-שנייה..
הגעתי למחשב וישר הבנתי שזה תומר

ת!Mר-מאמי..כשתיהיי פה שלחי הודעה..
3ל*לה-יפיוף?
ת!Mר-מה קורה נשמה?
3ל*לה-מעולה..יש משהו חדש?
ת!Mר-לא..ואצלך?
3ל*לה-לא משהו..
ת!Mר-מה זה לא משהו?
3ל*לה-סתם..אני עם חברה..אנחנו צריכות לדבר..אז אני אדבר איתך יותר מאוחר..
חולה עלייךך...ביושש😘
ת!Mר-תהנוו..אוהב'תךך😘

אני-אוווווחח..איזה חמוד הואא..את לא מבינה בכלל!!
שיר-מי זה בכלל?
אני-ידיד מהשכבה..הוא היה חבר של גיל..
היום דיברנו..ומה זה התחברנו..
סיפרתי לה בדרך ת'סיפור של היום..
והיא התחילה לצחוק..
שיר-איזה יום..רק את מכירה חתיכים!!
אני-אל תדאגי..אני יכיר לך אותםם..גם את תומר וגם את מתן!
שיר-טוב תקשיבי..
אני-כולי אוזןן..
שיר-היום עמית התקשר..
הוא רוצה שנפגש..
אני-יאא...איזה כיף לך..
שיר-לבד!!
אני-סבבה..מה הבעיה פה?
שיר-שאני מפחדת!אני בכלל לא מכירה אותו..
אני-אל תדאגי..דיברתי עם אושר אתמול..
והוא אמר שעמית הוא חמוד..והוא לא יעשה לך כלום..
אלא עם כן את תרצי 😉
שיר-אוקיי..מה אני אלבש?
אני-אם היינו באותה מידה הייתי מביאה לך..
אבל יש לך ת'מכנס הזה שאני אוהבת..
והגופייה האדומה היפה..
שיר-סבבה..תודה
אני-בכיףף..מאמי..אני עפה להתקלח..
חכי לי פה..
שיר-אוקיי..אני במחשב..



אוהבתתת..
מדהייים המשךךךך
שמחה שאהבתת
מוששששששלם (:
תמשיכיי =]
ממש יפה..[:
המשךך..[:
תודה בנוותתת..

עוד כמה תגובות יהיה המשךךך :]

אוהבתת..
ושבת שלווםםםם..
יפה מאמי...😊

מחכה להמשך!!

אוהבתך 3>
תודה יפיופפייתת..
מחר יהיה המשךךך..
אוהבתת..
סיפור מדשהים י'מוכשרת מה זה?!?1 איזה יופי את כותבת מדהים כאילו שאני נמצאת שם!
תיאורים בצורה מעלפת!


המשךך
תודההה

לינושי..
גם את כותבת מאוד יפהה..
עוד מעט המשךךך..

אוהבתתת..
פרק 8...
אני-בכיףף..מאמי..אני עפה להתקלח..
חכי לי פה..
שיר-אוקיי..אני במחשב..

שיר-מאמי..יש לך הודעהה..
אני-ממי?
שיר-אממ..עדיף שלא תדעי!!
היא צחקה..
באתי למחשב וראיתי שזה מגיל..
אני-אווויישש...מה היא רוצה??

Gיל- מה הפוזות שלך?? י'מכוערתת?!?
בסוף אושר יהיה שליי!!
3ל*לה- מה את חושבת שאני מפחדת ממך?
Gיל-תאמיני לי...כדאי לך לפחד!!
3ל*לה-אוויי..הפחדת אותי!!
Gיל-נראה אם הוא ימשיך לרצות אותך עוד הרבה זמן!!
3ל*לה-אין לך מה לעשות אז את מנס להפחיד אותי..
הבעייה שאת לא מצליחה!!

סגרתי את חלון השיחה ומחקתי אותה מהאייסי..
אחרי כמה דקות היא שוב שלחה לי הודעה..
3ל*לה-תרדי ממני!!אין לי כוח אלייך!!
ביי!!!
שמתי אותה על איגנור והלכנו לחדר..

אני-אז מה?מתי אתם נפגשים?
שיר-אין לי מושג!
אני-תתקשרי אליו!!

שיר-מה קורה?
עמית-מעולה מאמי..מה איתך?
שיר-הכל טוב..מה חדש?
עמית-מתגעגע..ואת?
שיר-חחח גם..
עמית-אז איפה את?
שיר-אצל צליל ואתה?
עמית-אני עם אושר..מסרי לה ד"ש!
שיר-היא שמעה..
עמית-אוקיי..מתי בא לך להפגש?
שיר-לא יודעת..8?מתאים לך?
עמית-בטחח!!
שיר-טוב מאמי..נפגש..ביי..
עמית-ביי מאמי!

שיר-איזה חמוד!!
אני-כן אה..כיף לכם..אתם יכולים להפגש תמיד..
שיר-למה?גם אתם יכולים!
אני-בטח..היום אנחנו לא יוצאיםם..
שיר-אבל את רואה אותו היוםם..הוא מביא את אחותו לא?!
אני-כן..אבל זה לשנייה..
שיר-לא תמותי!!
החלפתי בגדים והלכנו למטבח
שיר הכינה סלט ואני חיממתי אורז שהיה במקרר..
אכלנו ואז ישבנו ודיברנוו..

אני-אוייי..מה השעה?
שיר-3 וחצי..
אני-אוףף..צריך עוד מעט לצאתת..ויש לי מלא שיעורים למחר!!
שיר-תעשי עכשיו!!
אני-עזביי..אני יעשה כשאני אחזורר..
שיר-בטוחה?יהיה לך כוח?!
אני-טוב..נוו..אני יתחיל..שנייה אני הולכת להביא..

אני-מיייייי??
צעקתי כשמישהו דפק..
שיר-עד שאני קמה אתה כבר נכנס..איזה יופי!!
היא אמרה לעידן כשהוא נכנס..
מדהים!
ימוכשרת!
איזה כלבה-סליחה חמורה גיל!!!
חחחח
כןן אה?!
ממש חמורהה..
שונאת אותה..
טניו'ששששש שלייי

מה שלומך?!

חחחח הפרק יפה..😉
מחכה להמשך מאמי..😘

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך