פרק 7...
אני-כן..ברור..
גם רחל אמרה לנו שאסור לנו להתקרב אחת לשנייה בשטח בצפר..
אבל אני צריכה לסבול אותה בחוג!!
בעעע..:-!
שיר-מאמי?איפה את?
אני-בדרך לבית..
שיר-סבבה..אני באה לפגוש אותך..אני צריכה לדבר איתךך..
אני-אוקעע..אז אולי תשארי אצלי..נראה לי אני לבד..
שיר-טוףף..
עידן-צליל חכי שנייה!!
שמעתי אותו צועק לי מאחור.
חיכיתי לו..
עידן-מה קורה?
אני-מעולה!!
עידן-מה קרה היום עם גיל ועדי?
אני-מה אתה שואל אותי?!אני יודעת שהן סיפרו לך ולכל החבר'ה..
עידן-את צודקת!אבל אני רוצה לשמוע את זה ממך..
אני-אויי..מה אני יכולה לחדש לך!
עידן-לא יודע..
אני-עזוב לא בא לי לדבר על זה!
עידן-אוקיי..
שיר-צ'אלום צ'אלום!!
היא הביאה לי נשיקה
אני-מה קורה?!מה חדש?
שיר-מעולה..
אני-מה הסיפור?
שיר-מענייןן..נדבר אצלך..אה..ואין לך אפחד בבית!
אני-מעולה..
עידן-יאללה..מאמי..נדבר..
הוא הביאלי נשיקה בלחי ופנה לכיוון הבית שלו.
אני-מה את שותה?
שיר-קולה :]
מזגתי לנו שתינו ונכנסו לחדר
החלפתי למכנסון וגופיה
שיר-יש לך הודעת מערכת!
אני-מי?
שיר-אממ..לא'דעת..
אני-שנייה..
הגעתי למחשב וישר הבנתי שזה תומר
ת!Mר-מאמי..כשתיהיי פה שלחי הודעה..
3ל*לה-יפיוף?
ת!Mר-מה קורה נשמה?
3ל*לה-מעולה..יש משהו חדש?
ת!Mר-לא..ואצלך?
3ל*לה-לא משהו..
ת!Mר-מה זה לא משהו?
3ל*לה-סתם..אני עם חברה..אנחנו צריכות לדבר..אז אני אדבר איתך יותר מאוחר..
חולה עלייךך...ביושש😘
ת!Mר-תהנוו..אוהב'תךך😘
אני-אוווווחח..איזה חמוד הואא..את לא מבינה בכלל!!
שיר-מי זה בכלל?
אני-ידיד מהשכבה..הוא היה חבר של גיל..
היום דיברנו..ומה זה התחברנו..
סיפרתי לה בדרך ת'סיפור של היום..
והיא התחילה לצחוק..
שיר-איזה יום..רק את מכירה חתיכים!!
אני-אל תדאגי..אני יכיר לך אותםם..גם את תומר וגם את מתן!
שיר-טוב תקשיבי..
אני-כולי אוזןן..
שיר-היום עמית התקשר..
הוא רוצה שנפגש..
אני-יאא...איזה כיף לך..
שיר-לבד!!
אני-סבבה..מה הבעיה פה?
שיר-שאני מפחדת!אני בכלל לא מכירה אותו..
אני-אל תדאגי..דיברתי עם אושר אתמול..
והוא אמר שעמית הוא חמוד..והוא לא יעשה לך כלום..
אלא עם כן את תרצי 😉
שיר-אוקיי..מה אני אלבש?
אני-אם היינו באותה מידה הייתי מביאה לך..
אבל יש לך ת'מכנס הזה שאני אוהבת..
והגופייה האדומה היפה..
שיר-סבבה..תודה
אני-בכיףף..מאמי..אני עפה להתקלח..
חכי לי פה..
שיר-אוקיי..אני במחשב..
אוהבתתת..





