אווי ממאמי אייז\ה עצוב:[ ממש מצטערת בשבילך..
תחשבי על כל הדברים הטובים שעשיתם יחד,על הרגעיחם שחוויתם יחד ותחשבי על העובדה שאבא שלך תמיד ירצה שתמשיכי בחייך ותתקדמי הלאה אבל תמיד עם פינה חמה בלב בשבילוו..
אוהבבבבת
-רעות-
זה מדהים מאמי מה שכתבת .
אני מבינה אותך כמה חסר לך
גמלי לא מזמן הלך מישהו קרוב =[
אם את צריכה משהו אני פה מתוווקה ..