אבא,
שש שנים חלפו אבא ,
שש שנים
ואני עדיין מתקשה להאמין ..
מתקשה להאמין איך הימים חולפים להם כל כך מהר,
איך אני גדלה,
איך הכל משתנה מסביב,
ובעיקר מתקשה להאמין איך אני ממשיכה לחיות כאן בלעדיך ..
אף פעם לא עיכלתי באמת את העובדה שלא תחזור,
שלא אראה אותך יותר,
ואפילו עכשיו, אפילו עכשיו אני עוד לא מעכלת ..
אפילו עכשיו שחלפו להם שש שנים ..
לפעמים שאני רוצה להיזכר בך, אני ממש מתאמצת
מתאמצת לקלוט בזיכרונות חיוך קטן ועיניים צוחקות,
אבל זה כל כך קשה לי אבא ..
עם השנים הדמות שלך נמחקת לי לאט מהזיכרונות,
ואני מפחדת שעם הזמן אני עוד אשכח אותך ..
אתה כל כך חסר לי פה, כלום כבר לא אותו דבר
כל החיים האלה לא שווים בלי קיומך ..
אם רק היית יודע איך הכל השתנה,
איך כל ילדיך גדלו,
איך המשפחה המורחבת התנתקה ..
שש שנים חלפו אבא, בדיוק היום ..
ואני עדיין מתקשה להאמין
אתה חסר לי פה ..
שלך לנצח,
בוגי ..
לירניייייי בובייי אני מה זה מצטערת בשבילך 😢
אני לא יודעת ממש מה להגיד לך ,
תהיי חזקה !@
אני שמחה שלפחות את מנסה להוציא את מה שאת מרגישה בכתיבה ,
אך לעולם אל תשכחי שיש לך גם אותי פה ! , תמיד !!
אני אוהבת אותך המוווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ושולחת לך חיבוקייייייי ענקייי
מתגעגעתתתתת
מוואהה ענקיתת
יפיתי 😊
לירנייי יפשלייי
את לא מתארת לעצמך עד כמה אני מזדהה איתך
עם האובדן וחוסר של לאבד מישהוא שכל כך חשוב לך
ואת כל כך אוהבת ומעריכה
הזמן הוא גם טוב אך לפעמים הוא גם לרעה
הוא טוב כי שהזמן חולף הכאב נעלם במקצת ולאט לאט אוספים את עצמנו בחזרה
אבל הוא גם לרעה כי משכיח זכרונות
גם לי יש את הסיוט הזה של שכוח את הפנים לשכוח את הדמות
ואפילו עכשיו יש לי כאלה צמרמורות שזה אי אפשר לתאר
אין בי מילים שיכולות לנחם אותך יפתי
אבל יש לי מילים שיכולות לחזק אותך
אז לירני אובדן זה חלק מהחיים ואי אפשר לשנות את זה אבל מה שכן
זה להאחז חזק חזק בזיכרונות בתקופות יפות אפילו בבדיחות ישנות
שמזכירות לך אותו ותמונות,תמונות שהם הזיכרון הכי גדול שהאדם עובר מהעולם
אז תיהיה חזקה ועם זה תחזקי גם את משפחתך ובעיקר את אמא שלך
ביום הזה ובכלל תשמרו על משפחה מאוחדת
כי זה מה שיש לנו לא?
אוהבתךךךך הכי שיששש ועם את צריכה משהוא אני תמיד
אבל תמיד פה בשבילךךךך
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
ותשמרי על החיוך אני בטוחה שהוא שומר עלייך מלמעלה ולא רוצה שתיהיה עצובה
סורי על החפירה...
מור'צי 😊
יואו לירן מתוקה
אני באמת באמת מזדהה איתך מאמי
אני ממש התרגשתי
תהיי חזקה,
ואל תגידי שאת מיואשת ושהחיים לא שווים
כי אבא שם מעליך
רואה
והוא לא רוצה לראות את הילדה הקטנה שלו עצובה
הוא רוצה לראות אותך שמחה
נהנית מהחיים
מאמי
אני ת-מ-י-ד פה בשבילך
315632992
תודה לכולכן, באמת שהצלחתן איכשהו לעודד אותי
אוהבת המוןן..
כמה שזה מתאים לי...=[[
את כותבת ממש יפה!!
ייאאאא....
מאמי.....
אני ממש מצטערת...
אבל אני בטוחה שלמעלה אבא שלך גאאה בך...=]]
יאא...
אני פשוט מתה על הכתיבה שלך....
יאא.. יצא כל כך מהמממם....
אפילווו...
מושללםםםםםםם...
מחכה לעעוד נשמה....
והפעם למשהו יותר משמח...
אוהבת עינברוש
תודה (?) מתוקות .. אוהבת אתכן
לירני שלי,אחותי הגדולה..
את נוגעת במקומות כואבים,כאלו שאני מסתיר..
אני לפעמים גם שוכח את סבתא,
אומנם עברה רק שנה וחצי,אבל.. הזמן,הזמן כ"כ אכזר!
מה שלא נגיד לא יחזיר אותםם,אבל
אני יודע שאנחנו צריכים לשמוח.. בשבילם!
הם היו רוצים שנמשיך בחיינו,שנעשה להם נכדים(במקרה שלי נינים),
שנחייך,שנצחק ושפשוט- נחייה!
אין טעם לנבור בעבר,למרות שכמה שכואב..
צריכים לזכור ולא לשכוח,אבל צריכים גם לדעת לשים את הגבול- לא לתת לדיכאון להשתלט!
טוובב,אני סתם חופר..:\
יהיה טווב מאמי..
אני אוההבבבב אותך,ואם את צריכה משהו- אתת תמיד אבל ת-מ-י-ד
יכולה לששלוח הודעה באייסי או במסנג'ר..
חג שמח שיהיה!
אוי קטנצ'יק תמיד תצליח לעלות לי חיוך קטנטן על הפנים ..
אין עלייך בעולם ..
תודה לאלוהים שנתן לי להכיר אותך [:
תודה על הכל , ואני גם תמיד כאן בשבילך
QUOTE (pucha @ 06/10/2006) אוי קטנצ'יק תמיד תצליח לעלות לי חיוך קטנטן על הפנים ..
אין עלייך בעולם ..
תודה לאלוהים שנתן לי להכיר אותך [:
תודה על הכל , ואני גם תמיד כאן בשבילך
😁
אייזזוו מותתתתקק!
חחגג שמח ומדהים שיהיה לך,יפפפפה שללי!
QUOTE (oshri_Ok @ 06/10/2006) QUOTE (pucha @ 06/10/2006) אוי קטנצ'יק תמיד תצליח לעלות לי חיוך קטנטן על הפנים ..
אין עלייך בעולם ..
תודה לאלוהים שנתן לי להכיר אותך [:
תודה על הכל , ואני גם תמיד כאן בשבילך
😁
אייזזוו מותתתתקק!
חחגג שמח ומדהים שיהיה לך,יפפפפה שללי!
גם לך מאמי
ומי ייתן ותדע רק טוב בחיים !
יפה שלי..
את יודעת..כולם מאבדים אדם יקר..אדם שקרוב ללב..=\
אני איבדתי את סבתא רבא שלי לפני כמעט 5 חודשים..עוד 10 ימים..😢
אבל ממשיכים..ולא שוכחים..לפחות משתדלים...תמיד יהיה משו שיזכיר ויעשה משו
אבל תמיד תדעי גם שמישו שומר עליך מלמעלה ובאמת אכפת לו ממך...
תתעודדי יפה שלי כולם פה אוהבים אותך ותומכים בך..
שירוש
כה אה :/
תודה רבה מתוקה ....
QUOTE (pucha @ 06/10/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 06/10/2006) QUOTE (pucha @ 06/10/2006) אוי קטנצ'יק תמיד תצליח לעלות לי חיוך קטנטן על הפנים ..
אין עלייך בעולם ..
תודה לאלוהים שנתן לי להכיר אותך [:
תודה על הכל , ואני גם תמיד כאן בשבילך
😁
אייזזוו מותתתתקק!
חחגג שמח ומדהים שיהיה לך,יפפפפה שללי!
גם לך מאמי
ומי ייתן ותדע רק טוב בחיים !
ייאאו,אאתת כזזוו נשמה ט=ה=ו=ר=ה!#$#@5 🙄
אאני מטורף עלייך,לירנצ'וקקיתתתתתתתתתתתתתת
תוודהה,ואני מאאחלל גגםם לךךךךךךךך!!
רק,אבלל ר-ק טוובבב,ואושרר,ואהבההה!!