3>
ואוו .
קראתי הכל ..
יפה שלי אתה כל כך מוכככככככשר !
אני אוהבת אותך 😍
המשך !!
ייאאאיי מסכנונננה 😢
מהההמםם!
המששך (:
ואואואווווווווו איזההההההה כתיבההההההה !!
אחחחח י'מושלםםםםםםםםםםם !@#@
זה כזההה יפההההההה איך אתה עושה את זהה @?#@
גם אניי רוצההההההה!!
איןןן עלייךךךךךך
אוהבתתת המוווניייי מאמי שליייי
יפיתי 😊
ילללללללללדדד,
מה לא מוובבן?!
אני צה' ה.מ.ש.ך.!
חיחי 😛
ייאלה מאמי תמשיייך ההכי מהר שתוככל
((:
מחחחכה
דודדדדדדדדד שלייייייייייייייייי 😉
התגעגעתי אז באתתיי...(:
אני ינצל את זה לבקש סליחה אם פגעתי.. 😁
3> אוהבת הכי שיש! 3>
המשכייי כבר התמכרתיי...
-אחייניתך האהובה-
ואי סיפור ממש ממש יפה !
אהבתיי.. :]
תמשיךך...
ווואו י'מוכשר, סיפור סוחף.
ואוווווווווווווווווו
מסכנההה!!!!!!
בן זונה ערבי מסריחחחח לא יודעים
לשלוט על האברים שלהםם בלעעע
המשך מידידיידידיד
כישרון מהלך!!
מור'צי 😊
יאואווו@#$#@%#@
איזה מהמםםם!!
המשךךך חיייםם שלי פליזז=[
וווווווואאאי ..
נדבקתי למססססך מרוב מתתח ..
תמשששיך הככי מהר שאפשששר :]]
אוההבבבבת
ואוו איזה פרקקקקקקק!!!
המשךך דחוףףףףף!!
טוובב,א-נ-ש-י-ם...
תודה עננקית על כול התגובות..
אני ממש אוהב אותתככם ואת את התגובות המיוחדדות שלככם!
אני יישבתי וחשבתי איך להמשיך..
ולאן לקחת כביכול את הסיפור..
אבל, לא הצלחתי!
אז רציתי להציע שאתם תהיו אלו שיחליטו..
פתוח לרעיונות,עצות ואם בא לככם,אפילו גם להממששכים!!!
מקווה שהרעיון ייתקבל יפה 😁
אושררררררררררררררררררררררי
אני מחכה להמששששששך מוכשר אחחחחחחחחחחד#! (:
מווכשררררררררררררר שלייייייייי
סיפווורר מדהיייים..ומרגש...אני ממש נקשרת אליוו..!!
יש לךך כישרוון שאין להרבה בניםם..
בקיצוורר מוושלםםם שליי...
אתתהה והסייפוור שלךך מ-ו-ש-ל-מ-י-ם..!!
תמשייךךךך אותווווו...אני מחכההה..!!
אווהבתת אותךךך המוון..!
ליייאווריי
תוודהה חנוושש שליי ולייאאוווררייקקקקקק
אבבלל..
מה עם מה שהצעעתתי?!!!??
טוובב,א-נ-ש-י-ם...
תודה עננקית על כול התגובות..
אני ממש אוהב אותתככם ואת את התגובות המיוחדדות שלככם!
אני יישבתי וחשבתי איך להמשיך..
ולאן לקחת כביכול את הסיפור..
אבל, לא הצלחתי!
אז רציתי להציע שאתם תהיו אלו שיחליטו..
פתוח לרעיונות,עצות ואם בא לככם,אפילו גם להממששכים!!!
מקווה שהרעיון ייתקבל יפה