כשכואב, אני כותבת..
וזה מה שיצא..
איך כל לילה לפני השינה..
חושבת על היום, על כל מה שהיה..
על החיים כפי שהם היו, ואיך שהם עכשיו,
איך הכל התבלגן, נעשה מסובך.
מרגישה את הדמעה זולגת מהעין
כאילו מוציאה את כל מה שבפנים.
איך מבחוץ תמיד שמחה ומחייכת,
ומבפנים, שמחת הקיץ
הפכה לעלי שלכת.
אותה הדמעה שכבר הפכה לבכי
סוחפת איתה את כל הכאב.
ואין הוא מפסיק, אותו הבכי
שכל לילה יוצא לי מהלב.
ושוב במיטה, ושוב חושבת
חושבת על היום, על כל מה שהיה.
ושוב הדמעה, הקטנה שזולגת,
ומרטיבה את פני היבשות
מזכירה לי אותי,
שכמותה זולגת
בחושך, לבד, מלאה חששות.
הדמעה, שבאה מבפנים,
ויוצאת את מקום לא מוכר.
מקום בו כולם מחייכים ושמחים
מקום בו היא, מרגישה כזר.
היא רק זולגת, והעולם עובר מסביבה,
ממשיך, חולף,
לא מתעניין אפילו קצת בכאבה.
כדמעה, מרגישה לא קשורה,
לעולם שחי מסביבי.
אני רק "זולגת"
בתוך כל הקושי,
בתוך כל הכאב,
אל מקום שהלוואי ויהיה אחר,
מקום בו הדמעות לא ישפכו מעצמן,
מקום בו הלב לא ירגיש מרוקן.
מקום שבו כל לילה, לפני השינה,
לא תזלוג לה שוב, אותה הדמעה הקטנה.
מקום בו לכל השאלות תמצא תשובה,
מקום, בו תהיה לי אהבה.
אוהבת,
ליאני..
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי לכתובב
ברר כהןן 😊
יייאאאא
החלקיים מהשיר ממש הזדהתי ..
כי עובר עליי מה שעובר עלייך בערךך..
כתבת את זה בצורה סוחפת ויפהה!
אהבתי
אם בא לך לדבר
240220998
lital_o_@hotmail.co.il
את חדשה לא?!
עם כן.. אז ברוכה הבאה לאתר אני מור
ואת?
ובקשר לקטע שהוא ממש עצובבבבבב.
הכול יהיה בסדר בובההה
רק לא לוותר לשמור על תקווה
האהבה עוד תגיע ואהבה שתיהיה בטוחה בא
הכול יכול להשתנות...
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדדד
את רושמת פשוט מדהיםםם!!!!!!
פה בשבילךךךךךךך תמיד!
מור'צי 😊
תודה על התגובות המדהימות (:
אני מקווה שאתן צודקות ובקרוב יהיה יותר טוב..
כי כמו שאומרים- איך נדע מהו טוב אם לא נדע גם את הרע?
ואני מבטיחה להמשיך לכתוב בשבילכן :]
אז תודה רבהה !
אוהבת המוןן-
ליאני 😊
ווואיייי לא הנפתי עפעף מרוב שזה היה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מרגששששש ועוד מלא דבריםם
מאמי את צריכה להבין שאין מה לעשות.. אז עם עכשיו רע זה לא אומר שגם מחר יהיה..
אם זה לא טוב אז זה עדיין לא הסוף..!!!
אם בא לך לדבר אני תיכנסי אלי בפרטי
אוהבת מלא
אורין
תודהה אורין [:
זה אומנם קטע עצוב אבל אני בכל זאת שמחה שאהבת ..
אוהבתת המון !
ליאני 😊
למרות שהשיר שכתבת ממש ממזמן,
אבל רק עכשיו נכנסתי אליו..
ממש הזדהתי תך' בשיר :/
אל תידאגי מאמיי ,
הכל יהיה טווב @!
תני 😊 הככל לטוובה ..
ואיייי זה קטע מהממםם
טיפה בדילאיי
אבל בכל מקרה הוא פשוט מהממםם
מאמי יש לך כתיבה אחת הנדירותת
באמת!@#
את סוחפת..
בכתיבה שלך יש המון רגש
עוצמה
וואיי
אני פשוט בהלם..
אני יושבת פה מרותקת למסך
וקוראת את זה שוב ושוב
וכל פעם מחדש מתפאלת מהכישרון שלך מאמיי
תנצלי אותווו!@#
רותמי =]
וואו נחמד להיכנס לפורום כל כך הרבה זמן אחרי ולראות תגובות חדשות [:
מורני- תודהה רבה !
אמרת שהזדהת עם השיר..
אז כמו שאת אמרת בעצמך- יהיה טוב..
רותמי - פשוט נמסתי מהתגובה שלך ! תודהה על כל המחמאותת.. אני שמחה שאהבת (:
אוהבת אותכן המוןן !
ליאני 😊
אני ממש מרגישה שהשיר נכתב עליי..
ממש מזדהה
מקווה שבאמת יהיה טוב בקרוב..
אןת כותבת מאוד יפהה..
אוהבתת
טוניטה תודה מתוקה [:
אני מקווה שגם לך יסתדר בקרוב ושלא תרגישי שאת מזדהה עם השיר..
אוהבת אותך מלאא !
ליאני (:
QUOTE (רותם-יוני @ 11/10/2006) ואיייי זה קטע מהממםם
טיפה בדילאיי
אבל בכל מקרה הוא פשוט מהממםם
מאמי יש לך כתיבה אחת הנדירותת
באמת!@#
את סוחפת..
בכתיבה שלך יש המון רגש
עוצמה
וואיי
אני פשוט בהלם..
אני יושבת פה מרותקת למסך
וקוראת את זה שוב ושוב
וכל פעם מחדש מתפאלת מהכישרון שלך מאמיי
תנצלי אותווו!@#
רותמי =]
בובה שלי כאן לכל דבר שאת צריכה גם לטוב וגם לרע
והכתיבה שלך פשוט מעלפת וואוו אני פשוט בהלם..
יש פעמים שהשיר הזה כל כך מתאים לי אך כמו שאמרת יהיה בסדר כי אם לא חווים את הרע איך נחווה גם את הטוב!
תודהה רבה בנות [:
זה ממש מעלה חיוך כל פעם שמישהי מגיבה ככה !
אוהבת אותכןן מלאא 3>
ליאני (: