כתייבה ממש ממש ממש יפה מאמי..
כ"כ מרתק..תמשיכי מאמי..הכי טוב להוציא ת'כאב בשירים מאשר להכנס לדיכאון!!!!
ותעשיי משו עם הכישרון את ובת אל אני ייתן לכן בסוףף מכות=]
חח אווהבבבת
-רעות-
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי