אני?!
חזרתיייייייייייייי
ואני?!
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך
אז יאלהה....להתחיל להקלידד!!!
אני מחכההה!!!
התגעגעתי לסיפור שלךךךך
-יסוווו-
מאמי..
הנה המשךך..
במיוחד בשבילךךך..
פרק 27..
לקחתי מסרק והתחלתי להסתרק..ואז הוא קם והתקרב אליי..
כנראה רצה להביא לי נשיקה ולצאת מהחדר כי\די שאני אתלבש..
הסתובבתי אליו להביא לו גם נשיקה ופתאום המגבת נפלה לי...
הוא לא התייחס לזה וחיבק אותי..
"יפה שלי..אני אוהב אותך..ואת לא צריכה להתביש יש לך גוף מדהים..אני יוצא לחכות לכן בסלון.."
הוא אמר לי וחיבקתי אותו חזק.
"איזה חמוד!!"אמרתי למירית
"מאודדד..טוב..תתחילי להארגןן אין הרבה זמןן!"היא אמרה לי ופתחתי ת'ארון כדי למצוא בגדים..
בסוף בחרתי ג'ינס קצר וגופייה יפה..התלבשתי והתחלתי להתאפר..
שמתי עיפרון קצת סומק ושפתון..
"מתי התעוררת?"היא שאלה אותי
"אלוואי והייתי מתעוררת..מישהו העיר אותי ב-11..חחח.."אמרתי וצחקנו.
"יפה יפה..."
"כןן..ומאז הוא אצלי.."
"כן..גם אני בערך ומאז..."
יצאנו מהחדש והוא ישב ראה טלויזיה..
"איזה יפה!!"הוא אמר וכיבה ת'טלויזיה..
"טוב..הולכים?"שאלתי.
"כןן..עוד 5 דקות הוא צריך ליהיות פה.."מירית אמרה.
נעלתי ויצאנו..יצאנו מהבית שלי ופגשו את אריק..
"לאן??"הוא שאל.
"לפגוש מישהו..ידיד של מירית.."אמרתי
"ידיד?!" הוא אמר כאילו בטוח שזה יותר מידיד.
"ידיד!!"היא אמרה כמעט בצעקה
"בטאח ידיד!!"הוא אמר.
"טוב תקשיב..אתה יוצא?"אושרי שאל את אריק.
"אני צריך לשים ת'תיק ולהחליף בגדים.."הוא אמר.
"טוב..בוא נחכה לך.."אושרי אמר לו.
"אבל מהר!!"אמרתי.
"כן המפקדתת!!"הוא אמר.
הלכנו אליו..הוא התלשב מהר..ויצאנו לכיוון התחנה.
בידיוק האוטובוס הגיע..
אני הייתי עסוקה עם אושרי..
בלי לחשוב על כלום!!
סתם דיברנו בצד..התנשקנו..וזו!!
פתאום מירית באה מאחוריי אני מסתובבת ואני רואה את עומר..
הייתי בהלם..
'למה היא עוה לי את זה?' חשבתי לעצמי.
"היי..אז את גיל?!"הוא שאל.
"כה..ואתה עומר?!"
"כן.."
'אני לא מאמינה שהצלחתי להוציא מילה..'
לקחתי את מירית לצד..
"מירית!!למה את עושה לי את זה?!"[B]
אגב..יש לי סיפור חדש..
אהבה אמיתי וקשהה..
מוזמנת להכנס ולקרוא..
מאמי סיפור מדהיםםם..
השלמתי את כל הפרקים שלא הייתי.. אהבתי רצחח
המשךךך דחופייי.
אוהבתתת
--חנוש--
תודה מאמי..
המשך כנראה יהיה כבר מחר..
כי עוד מעט אני נוסעת אז לא יהיה לי זמן להמשיךך..
אוהבתת..
פרק 28
פתאום מירית באה מאחוריי אני מסתובבת ואני רואה את עומר..
הייתי בהלם..
'למה היא עושה לי את זה?' חשבתי לעצמי.
"היי..אז את גיל?!"הוא שאל.
"כה..ואתה עומר?!"
"כן.."
'אני לא מאמינה שהצלחתי להוציא מילה..'
לקחתי את מירית לצד..
"מירית!!למה את עושה לי את זה?!"שאלתי אותה בעצבים
"מה?!"היא שאלה לא מבינה.
"דווקא הוא?!למה לא אמרת שהוא נראה ככה?!הוא מכוער ברמות!!"אמרתי
"אוףף...את רעה!!את בעצמך שיכנעת אותי להביא אותו לפה!!"היא אמרה.[
"כה..אני יודעתת..טוב אסור ליהיות כזאת רעה..אולי הוא בסוף יהיה חמוד..נראה..טוב בואי נחזור!"חזרנו אליהם..
ואז התחלנו ללכת לכיוון הגן..
אפשר לומר שזה מין מקום קבוע כזה..שלנו..
ישבנו שם..
אני ואושרי בספסל,
מירית ועומר בספסל,
ואריק ישב על קוביית בטון שהייתה שם.
ישבנו דיברנו צחקנו..
וראיתי כל הזמן את מירית מסתכלת על אריק.
"אממ..מירית בואי שנייה לצד!!אני צריכה לדבר איתך!!"אמרתי לה והשארנו את הבנים לבד..
היו שם שיחים גבוהים אז הלכנו מאחוריהם..
"תגידי לי!מה יש לך?!מה את מסתכלת ככה על אריק?!"אמרתי לה.
"מה אני אשמה..הוא מדבראני מסתכלת עליו!"היא מנסה להתחמק.
"לא מירית!!גם אני מסתכלת עליו כשהוא מדבר גם עומר וגם אושרי..אבל אני גם מתייחסת לאושרי..את בכלל לא מסתכלת עליו!!ואת כל הזמן מסתכלת על אריק!!"אמרתי לה.
"טוב נו.."
"זה לא טוב נו..תחליטי את מי את רוצה..כי רואים שעומר נדלק עלייך..אז תחליטי עכשיו..או עומר או אריק."אמרתי לה והיא התחילה לחשוב.
"אממ..אבל אריק לא אוהב אותי!"
"אז זה אומר את רק עם עומר..ואם צריך אני אבקש מאריק ללכת!"אמרתי.
"לא!!פדחנית אחת!!מה ללכת?!זהו..יודעת מה?!אני אתייחס ל\רק לעומר."
"סבבה.."
"אני רואה שאתם מסתדרים יפה גם בלעדינו!!"אמרתי להם כשחזרנו לשם.
"כןן.."הם אמרו..
ישבנו בחזרה..ואז אושרי התקרב לאוזן שלי ואמר לי שעומר ביקש שנעזוב אותם לבד.
"מירית עומר אתם רוצים לשתות?"
"לא"
"לא"
"טוב..אני מתה לשתות.."אמרתי.
"כן..גם אני.."אושרי ואריק אמרו.
"טוב..תקשיבו..אנחנו נלך אליי לשתות..ואתם תחכו לנו כאן..לא נתעכב!"אמרתי וקמנו שלושתנו ללכת.
"מה הוא רציני ביקש?!"שאלתי כשהתרחקנו.
"כןן..הוא גם אמר שהוא ממש מאוהב בה..וכל השטויות האלה..והוא רוצה להציע לה חברות או לפחות להתקרב אלייה יותר."אריק אמר.
"יפה יפה!!"אמרתי.
נכנסנו אליי שתינו ואז יצאנו המשכנו בסיבוב ובאנו אילהם מהצד השניכשהם עם הגב אלינו..
"אני לא מאמינה!!!!"אמרתי בהלם ובשקט.
יאאא.. תמישכי.!!.
איזה מתח.. בטח התנשקו..=]]]
פרק מעללף.!!..
3>
תודה מאמי..
אני עוד מעט אתחיל לכתוב..
יפה שלייייייייייי
אני רוצה המשךךךךךך
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!!!!!!
אולי עוד כמה דקות אני אמשיך..
או שאולי מחר בצהריים..
כי יש לי יום עמוס..
עם החתול וזה..
אז אולי עכשיו פרק קצר..
אוהבת..
פרק 29
"מה הוא רציני ביקש?!"שאלתי כשהתרחקנו.
"כןן..הוא גם אמר שהוא ממש מאוהב בה..וכל השטויות האלה..והוא רוצה להציע לה חברות או לפחות להתקרב אלייה יותר."אריק אמר.
"יפה יפה!!"אמרתי.
נכנסנו אליי שתינו ואז יצאנו המשכנו בסיבוב ובאנו אילהם מהצד השני כשהם עם הגב אלינו..
"אני לא מאמינה!!!!"אמרתי בהלם ובשקט.
"איזה מהירות!!!"אושרי אמר.
"משהו.."אמרתי.."אולי נלך?!לא בא לי להפריע להם!"אמרתי בשקט.
"טוב..בואו לעוד סיבוב ואז נחזור.."אושרי אמר..והתחלנו ללכת..
"הלכנו משם כדי לא להפריע להם..ועכשיו אני מפריע לכם!"אריק אמר.
"מה פתאום!!אתה לא מפריע לנו!!ורואה..זאת אומרת שאתה צריך למצוא מישהי.."אמרתי.
"דיי..אל תתחילי!!"הוא אמר.
"אנילא מתחילה!אני ממשיכה!"אמרתי והתחלנו לצחוק.
"גיל..את בטוחה שזה טוב שהלכנו והשארנו אותם לבד?!"אושרי שאל.
"גם אני בהתחלה חשבתי על זה..אבל כן..אם ראינו אותם מתנשקים ולא היו בעיות..אז הכל מעולה..
אבל בכל זאת בואו נחזור..כי זה יהיה חשוד.."אמרתי ואחרי 2 דקות הגענו אליהם..הם עדיין התנשקו..
"אמממ...סליחה שאני מפריע..אבל לא נמאס לכם?!"אמרתי להם והם הפסיקו להתנשק.
"מה?!"שניהם אמרו בתמימות כאילו לא עשו כלום..
"לא כלום..המים היו ממש טעימים!"אמרתי וישבנו..
ישבנו, דיברנו, דיברנו, ישבנו...מה לא עשינו..טוב לא עשינו כלום..
אחרי שעה בערך הלכנו לכל החבר'ה..הם כבר היו שם..
ישבנו בספסל..ואז עומר ומירית קמו והלכו לצד..
וחזרו בחיבוק..
ישבנו איתם עוד קצת..ואז אני מירית ואושרי הלכנו לתחנה..כי עומר היה צריך לנסוע..
לפםני שהוא עלה לאוטובוס הוא הביא למירית נשיקה קטנה בפה..
ואני התחלתי לצחוק..בלי כוונה..והם הסתכלו עלי..וחייכתי..
היה מצחיק!
-----------------------------------------
מצטערת שהפרק יצא קצר..
פשוט אין לי זמן עכשיו לכתוב משהו ארוך..
כי אני ממהרת..
כשאני אסיים הכל אני אמשיך פרק אארוך..
אני(?!)
מ=ח=כ=ה=!!!!
-יסווו-
מאמי אני מה זה מצטערת..
אבל נראה לי היום כבר לא יהיה המשךך..
מהההההההההה?
למה לאאאאאאאאאאאאאאאאאא?
-יסווו-
אתמול לא כתבתי כי החתול שלי מת :'(
אז לא היה לי מצב רוח..
והיום אני כבר אכתוב..
רק קצת יותר מאוחר..