סיפורר חמודד..
חחח אבלל גיל הזאת חשהה רצצחח..1!!!! 😉
פרשתתיי..לוובב
תודה מאמי..
יכול ליהיות שהיא באמת חשה..
אבל אם זה היה קורה לך ועוד כשיש לך חבר..
מה ההית עושה?
היא סך הכל התעצבנה עליו..
ועוד כשהם התחילו לריב..
קיצר..במקום כל שהו את צודקת..
אבל היא פשוט הייתה עצבנית..
או משהו כזה..
חח..
אוהבתת..
יאא.. מהממם.!!!!!!!!!!!!!..
חיחי. סורי על האיחור..!!....=[[
פרק ממהממם.!!..
איזה ילדה דפוקה.. כזאת חשה..
תמיכי..=]
אוהבת..3>
בהמנשך היא לא חשה בכלל..
זה רק עכשיו בגלל תומר..
בסוף היא תיהיה ילדה חמודה..
ועוד מעט המשךך..
פרק 24
"דייי!!!"הם הפסיקו לריב.."הגיע הזמן!!אולי תתבגרו קצת!!"אושרי הסתכל עליי..והחל מתקרב.."מה אתה מסתכל עליי ככה?!לא הייתם צריכים להתחיל את כל זה!!"אמרתי.
"אני לא אשםם..אני רק הגנתי עלייך.."
"יופי..אז הכל בגללי?!"
"לא מאמי..תרגעי..הכל בסדר!!"הוא אמר.
"טוב מאמי..אני זזה מפה..נדבר כבר.."אמרתי.
"למה מאמי?"
"כי סתם..כואב לי הראש ואני עייפה ואני צריכה לדבר עם מירית"אמרתי הבאתי לו נשיקה ואמרתי ביי לכולם כמעט כולם והלכנו..
_+_+_+_
"חמוד האושרי הזה!!"מירית אמרה.
"כה..בגלל זה אני אוהבת אותו.."אמרתי.
"איך התעצבנת שם..לא הכרתי אותך כזאתת.."היא אמרה לי.
"לא רק את..אף אחד לא הכיר אותי כזאת..אפילו לא אני..אבל התומר הזה ממש הכעיס אותי!!"
"שמתי לב!!כולם הסתכלו עלייך במבט כזהה...לא הבינו מה יש לך!!"
"כן..זה קורה לעיתים רחוקות.."אמרתי..ת'אמת..אני לא כזאת..אבל היום לא יודעת מה עבר עליי..שכל זה קרה..
"ת'אמת זה דיי הגיע לתומר הזה..ואיך אושרי רב עליךך.."היא אמרה..ואני חייכתי.."תגידי..את מכירה ת'בן דוד הזה שלו?"היא שאלה.
"כה..פעם היינו ידידים מאוד טובים..למה?!"הופתעתי...למה היא כל כך מתעניינת בזה?
"כי..הוא ממש חמוד!!"היא אמרה והסמיקה קצת.
"ולחמוד הזה יש חברה!"אמרתי וראיתי בעינייה שהיא התבאסה."מה קרה?נדלקת על הדודי הזה?!"שאלתי.
"מה הוא לא חמוד?!"היא שאלה.
"חמוד חמוד..איזה גוףף יש לו!!א..רגע!!לא היית בעיניין של אריק?!"
"אממ..משהו כזה..אבלל..לא יודעת..לא נראה לי שאריק ממש בעיניין שלי.."היא אמרה.
"מה בגלל שיר?!"שאלתי.
"בערך..וגם זה לא שהתאהבתי בו..פשוט היופי שלו..וזה.."היא אמרה.
"אז רק בגלל היופי?!"
"אמ..כה!!"
"אהה..טוב.."
_+_+_+_
השיחה שלנו נקטעה בצלצול הלפא שלה..
זה היה עומר..הם דיברו ואני חשבתי בינתיים על כל מה שקרה..
זה מאוד מחמיא לי שתומר התחיל איתי..ושהם רבו עליי..אבל הייתי מעדיפה שזה לא היה קורה..
_+_+_+_+
"על מה דיברתם?!"שאלתי אותה כאשר גמרה לדבר..
"סתם..שאל אם בא לי שהוא יבוא מחר...יום האחרון של החופש הממש ארוך..את יודעת.."היא אמרה..
"כה מבאס!!ומה ענית?!"שאלית טיפה מבואסת מהידעיה שחוזרים ללימודים..
"אמ...לא..שאני לא יכולה.."
"למה?!מה איכפת לך?!שיבוא..תראי..אולי בסוף יצא משהו!!"אמרתי.
"מה פתאום!!הוא מכוער!!"
"תפסיקי לשפוט אנשים לפי המראה החיצוני..אולי הוא מלאך!!"
"טוב טוב..אני אשלח הודעה.."וכך היא עשתה..
הם קבעו למחר ב-6 בערב שהיא תחכה לו בתחנה..
"עכשיו כשהוא בא..מה נעשה איתו?!"היא שאלה.
"נצא..נשב עם הבנים..או שנצא רביעייה.."אמרתי..
"טוב.."
"תקשיבי..אני מתה לישון....תבואי אליי מחר..ונדבר..ונקבע הכלל..טוב?!"
"בטח..באיזה שעה?!"היא שאלה.
"בערך ב-12.."אמרתי..והלכתי הבייתה..
_+_+_+_+_
השעה הייתה 10 וחצי..
נכנסתי למקלחת..כעבור רבע שעה יצאתי..
נכנסתי לחדר..והדלקתי טלויזיה..ראתי סתם מה שהיה..
וכשכבר נמאס לי והייתי ממש עייפה כיביתי אותה..
שכבתי..ניסיתי להרדם אך ללא הצלחה..
ב-12 וחצי..נשמע צלצול הפלא..
זה היה הוא..
אוהבת..
מואוואהה
מההמממםםם.!!!?.
תמישכי..=]]
תודה יפיופהה...
עוד מעט אני אתחיל לכתוב..
כי עכשדיו אני קצת עסוקה..
פרק 25..
השעה הייתה 10 וחצי..
נכנסתי למקלחת..כעבור רבע שעה יצאתי..
נכנסתי לחדר..והדלקתי טלויזיה..ראתי סתם מה שהיה..
וכשכבר נמאס לי והייתי ממש עייפה כיביתי אותה..
שכבתי..ניסיתי להרדם אך ללא הצלחה..
ב-12 וחצי..נשמע צלצול הפלא..
זה היה הוא..
_+_+_+_
עניתי לפלא אבל לא אמרתי מילה.
"מאמי?"הוא שאל.."הערתי אותך?"הוא שאל.
"לא מאמי..ניסיתי להרדםם...אבל לא הצלחתי..אז זה בסדר..גם אם היית מעיר זה לא כל כך נורא.."אמרתי
"חחח..מת עלייךך"הוא אמר
"אני יותר.. "אמרתי..וחייכתי.."מאמי..אז מה רצית?"שאלתי
"מה אסור לדבר איתך?!?!" בטח שמותר...אז סתם התקשרת כדי לדבר איתי?!איזה חמוד!!"אמרתי והתחלנו לצחוק.
"כן!!אני פשוט כל כך מתגעגע אלייך כבר..אז לא יכולתי לחכות עד מחר.."הוא אמר.
"חחח..מתה עלייך!יפיוף שלי!"
"סתם..התקשרתי גם בגלל וזה אבל גם בגלל מה שקרה קודם.."הוא אמר וניהיה רציני פתאום.
"אהה.."שתקתי..לא היה לי מה להגיד.
"אני מצטער על כל מה שקרה שם!!
ואת יודעת..הייתי ממש בהלם..איך ענית לו..לא חשבתי שזה יהיה ככה.."הוא אמר.
"רואה..אתה בכלל לא מכיר אותי..בעצם גם אני לא הכרתי את עצמי ככה..
לא נורא..ואני סולחת..אבל לא הייתם צריכים ללכת מכות..
אבל תודה על זה שרצית להגן עליי.."אמרתי..
"בשבילך אני אעשה הכלל!!"הוא אמר.
"אין אין!!אני פשוט אוהבת אותך!!"אמרתי לו.
"אני יותר.."הוא אמר.
"גיל!!למה את לא ישנה?!"אמא שלי צעקה לי.
"אני כבר הולכת לישון..לילה טוב!!"צעקתי לה בחזרה.
"מה קרה?"הוא שאל.
"אמא שלי..טוב..מאמי..אני לא רוצה לעצבן אותה או משהו..נדבר מחר..טוב?!"
"בטח..אני אעיר אותך..חחח"..הוא צחק..
"אין בעיה..בכיףף..רק לך מותרר..אוהבת אותך!!"
"אני יותר..לילה טוב!"הוא אמר
"לילה!"ניתקנו..
חייכתי לעצמי..וניסיתי להרדם שוב..
"לילה טוב יפה שלי!!אני אוהב אותך הכי בעולם!!אין עלייך גולי שלי!"הוא שלח לי הודעה כמה דקות אחרי שדיברנו.
"אני אוהבת אותך יותר..SOS MI VIDA..אושיי שלי.."שלחתי לו.
"מה??טוב..לילה טוב אהובתי.."הוא החס\זיר ליץ
"חחח...אתה צריך לדעת ספרדית..לפחות קצת..לילה אהובי.."שלחתי..
יואוו..איך אני שמחה שהסכמתי..
אני בכלל לא מתחרטת..אני כל כך אוהבת אותו..והוא גם הוכיח לי שהוא אוהב אותיי..
יא מעללף.!!!!!!!!..
כאלו חמודי.. ואושרי בכלל...=]]
תמישכי...
תודה מאמי..
באמת אושרי חמוד..
ועוד מעט אני אתחיל לכתובב..
פרק 26..
"לילה טוב יפה שלי!!אני אוהב אותך הכי בעולם!!אין עלייך גולי שלי!"הוא שלח לי הודעה כמה דקות אחרי שדיברנו.
"אני אוהבת אותך יותר..SOS MI VIDA..אושיי שלי.."שלחתי לו.
"מה??טוב..לילה טוב אהובתי.."הוא החס\זיר ליץ
"חחח...אתה צריך לדעת ספרדית..לפחות קצת..לילה אהובי.."שלחתי..
יואוו..איך אני שמחה שהסכמתי..
אני בכלל לא מתחרטת..אני כל כך אוהבת אותו..והוא גם הוכיח לי שהוא אוהב אותיי..
_+_+_+_
'כל הזמן אני חושב עלייה עלייה..' הפלא שלי צלצל..
מי יכול לחשוב עליי כל הזמן עם לא אושי שלי??
"הלו.."אמרתי בקול עייף.
"בוקר טוב יפה שלי.."הוא אמר.
"בוקר..מה השעה?"שאלתי.
"11..איך ישנת?"הוא שאל.
"ישנתי..מצויין..חלמתי עליך.."אמרתי.
"וואלה?גם אני!"הוא אמר.
"אז..מה עושה?"שאלתי.
"אני..סתם..חיכיתי ל11 כדי להתקשר..ולא להעיר אותך מוקדם.."
"איזה מתוק.."אמרתי."מאוד שקט פה..מה זה אין אף אחד בבית?!"
"תבדקי.."הלכתי לבדוק..ובאמת לא מצאתי ף אאחד בבית..הייתי לבד..
"יופי..אני לבד..בא לך לבוא?"שאלתי אותו.
"בכיףף..עכשיו?!"הוא שאל.
"סי..אני מחכה.."אמרתי
"זה כן נכון?!"הוא שאל.
"כן..לפחות אתה יודע מילה אחת.."אמרתי והתחלנו לצחוק.
"חחח..איתך אני אדע מהר מאוד!!"
"טוב מאמי..אי מחכה לך.."
סידרתי ת'מיטה ואז נכנסתי לשרותים.
"איזה מהירות..מה קרה?!"אמרתי כשפתחתי לו ת'דלת.
"לא שאני גר כל כך רחוק.."הוא חיבק אותי..
"טוב..אני הולכת לשטוף פנים..כי עדין לא הספקתי לעשות כלום.."
"אני מחכה..מה את אוכלת?"שאל.
"שותה..נס.."
"זה כל מה שאת אוכלת בבוקר?"
"כה.."
"טוב..אני מכין.."
"סבבה..תכין גם לך!"
הלכתי לשטוף פנים להחליף בגדים..ובלה בלה בלה..
כשחזרתי ראיתי את מירית יושבת ומחכה לי..
"שלום שלום...ברח לי מהשאר שאת צריכה לבוא.."אמרתי לה.
"לא נורא..שטויות...אני מפריעה..?"היא שאלה.
"לא..מה פתאום.."אושרי אמר.
"בא לך לשתות משהו?"שאלתי.
"לא!"
"טוב אני אשתה ואז נדבר..טוב?!ובואי שבי פה איתנו.."אמרתי לה.
"סבבה..."היא אמרה ובאה לשבת בשולחן.
"על מה אתן צריכות לדבר..?אם זה לא סוד.."אושרי שאל.
"עינייני בנות!!"אמרנו ביחד והתחלנו לצחוק.
"אתה יכול להקשיב..ואתה תיהיה חייב לעזור לנו!"אמרתי.
"ב..?"שאל.
סיימנו לשתות..והתחלנו לדבר..
סיפרנו לו שהיום עומר בא..והא כנרה דלוק על מירית..והיא לא ממש..וכל השטויות שהוא צריך לדע כדי לעזור..
"אז מה אני צריך לעשות?!"הוא שאל.
"אממ..מה באמת?!"מירית שאלה.
"אמ..לא חשבתי על זה..אבלל.."אמרתי והם הסתכלנו עליי במבט רצחני "אתה צריך לברר מה הוא רוצה ממנה..
בלי שהוא יגלה כלום.."אמרתי..
"אוקי..אבל את רוצה אותו?"הוא שאל את מירית.
"לא!!"
"את שונאת אותו או מה?!"הוא שאל שוב.
"לא..אבל הוא ממש קרציה!!"היא אמרה.
"טוב...נראה כבר מה נעשה..צריך לראו אותו בהתחלה..להכיר..אולי הוא חמוד!!ואז יצא משהו.."
אמרתי להם.
אחרי שסיימנו לדבר הדלקתי מוזיקה..
"טוב..את באה לעשות מתיחות?!"שאלתי את מירית.
"איןלי כוח.."היא אמרה
"מה את לחוצה מזה שהוא בא?!ורק שתדעי זה מרגיע!!"אמרתי
"לא..אבל טוב נו..אני אבוא.."היא אמרה..
התחלנו לעשות מתיחות ואושרי הסתכל עלינו..
אחרי שסיימנו המשכנו ת'ריקוד..והוא?!היה שקוע..
ב-4 היא הלכה..להתקלח ולהתארגן..
ואושרי עדין נשאר אצלי..
"מאמי..אני צריכה ללכת להתקלח.."אמרתי לו אחרי שהוא חיבק אותי ולא הביא לי לזוז..
"אני יודע.."הוא אמר.
"אזז??תשחרר אותי.."
"לא!!"
"איך אני אתקלח?1איתך?!"שאלתי בצחוק.
"למה לא?!"הוא צחק.
"טוב נו..אני מביא לך 5 דקות.."
"סליחה?!אחרי שלא שחררת אותי 20 דקות אז יש לי5 דקות?!"שאלתי
"טוב נו..10!לא יותר!!"
"טוב!!"
נכנסתי להתקלח..ויצאתי במגבת..ומתחת למגבת הייתי בחזייה ותחתון..
פתחתי ת'דלת של החדר..היא חושך..ובסלון המוזיקה הייתה דלוקה..והיה שיר מאוד יפה..
של רבלדה..este corazon..
בחדר היה חשוךך..
סגרתי תדלת ורציתי להדליק אור..
אבל פתאום מישהו בא מאחורי..
וחיבק אותי..הסתובבתי בלי לראות מי זה..
למרות שידעתי מי זה..
התחלנו להתנשק..ואז הוא הפיל אותי למיטה..והמשכנו להתנשק..
אחרי כמה דקות קמתי..הדלקתי אור..
"למה?!תכבי!!יותר כיף ככה!"הוא אמר.
"מאמי..אני צריכה להתלבש!!"אמרתי
"קצת מאמי..10 דקות.."הוא ביקש..
"מאמי!!"אמרתי והרמתי טיפה ת'קול..
"עד אנחנו לבדד!"הוא אמר.
"דיי!אין לי זמן..אני רוצה עוד שהיום נצא לטייל או משהו..ארבעתנו!!"אמרתי..
"מאמי..אני אוהב אותך!!"הוא אמר וקם אליי..
"גם אני אוהבת אותך!!"אמרתי.
הוא התקרב..הביא לי נשיקה..נשקה ממש סוחפת..ושוב נפלנו על המיטה..פתאום מירית התקרשרה..
"הלוו.."עניתי לה.
"אולי תצאי לפתוח לי?!"
יצאתי לפתוח לה..והייתי במגבתת..
"עוד לא התלבשת?!"היא שאלה מופתעת.
"אושרי לא מביא לי!!"אמרתי לה בשקט.
"מה?!מה עשיתם?!"היא שאלה.
"כלוםם..רק התנשקנו..אבל עכשיו כשבאת אני יוכל להתלבש.."נכנסנו לחדר..
והוא ישב שם על המיטה..
לקחתי מסרק והתחלתי להסתרק..ואז הוא קם והתקרב אליי..
כנראה רצה להביא לי נשיקה ולצאת מהחדר כי\די שאני אתלבש..
הסתובבתי אליו להביא לו גם נשיקה ופתאום המגבת נפלה לי...
הוא לא התייחס לזה וחיבק אותי..
"יפה שלי..אני אוהב אותך..ואת לא צריכה להתביש יש לך גוף מדהים..אני יוצא לחכות לכן בסלון.."
יאא.. איזה חמוד.!!!!!!!!!!!!..
תמישכי..=]]
תודה מאמי..
עוד 2 תגובת אני ממשיכה..