ורק יומיים עברו…
וזה נראה כמו מן נצח..
נצח של דמעות וכאב.
צרחות ובכי, שקורעים את הלב..
התמונות שעל השולחן, תמיד עם החיוך המיוחד הזה.
ורואים בעיניים, את השמחה שלך.
"רק לקרבי אני אלך" אמרת לפני שהתגייסת..
ובעוד שנה, היית צריך להשתחרר…
לפני 21 יום, הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותך.
והיום..אני יודעת
שלא אראה אותך יותר.
והתמונה שלנו, שאצלי בחדר מונחת
פעם הייתה מזכרת מהחג, שיחזור בעוד שנה.
והיום? שוב יודעת..שזה רק זיכרון של תקופה יפה
ולא הספקתי לומר לך..
כמה אתה אהוב, ומיוחד.
אחי…שיקר לי יותר מכל..
אחי שרצה להיות חייל גיבור, אחי הגדול.
=-גמני כתבתי משו בעקבות המצב..
555 לא אמיתי או משו -=
דברים כאלה כל כך מרגשים אותייייייי
את כותבת יפה
יאווו זה כל כךך מהמםםםםםםםם
עצובבב אבל מושלםם!!
פשוט מרגששששש
תמשיכי לרשום תמיד תמידדד
איזה כתיבה מדהימההה פשוטט מושלםם!!
מור'צי 😊
לבבות-ורודים - ויוי (?!) ופיקולו - מורצ'יי
תודה מתוקותתת..
QUOTE (פיקולו @ 16/07/2006) יאווו זה כל כךך מהמםםםםםםםם
עצובבב אבל מושלםם!!
פשוט מרגששששש
תמשיכי לרשום תמיד תמידדד
איזה כתיבה מדהימההה פשוטט מושלםם!!
מור'צי 😊
אני מסכימה עם כל מילה שלהההה 😕
ה' איזה עצוב 😢
כתיבה מרגשת
יפיתי
אללוווהיייםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
פשוטטטטטטט אמיתיי וכוואבב/;
אנונימית, --תותי--, יפיתי-דבירוש ו chen-daskal תודה רבהה חמודות!
עצוב 😢
חח יש לי צמרמורת במיוחד משתי השורות האחרונות ..
ליטלווש
מעייניק איזה יפה ועצוב חיימשילייי=[=[....
את כותבת הכי יפה בעולםםם
משוגעת עלייךךךך=]
>>לולי שלך
😢😢😢..
עצוב וקשה!
אל תפסיקי לכתוב!
אוהבת המון..
טולית!