לללווולללייי - לוליק וt-u-l-i-t תודה נשמות..
אלוהים ישמורררררררררררררר
זה כ"כ מרגש...ועצובב..=[[
אני עם דמעותתת=\\\
אל תפסיקי לרשוםםם
י'כישרונית אחתת
-יסווו-
-יסווו- תודה רבה מאמיי..
את חדשה?
וואו..
חיפשתי משהו בהודעות שלי,
ראיתי את זה ופשוט הייתי חייבת להקפיץ.
לא זכרתי שכתבתי את זה..
ואני פשוט לא מאמינה כמה זה מתחבר...
אח של ידיד קרוב מאוד שלי נהרג במלחמה, קצת לפני שנגמרה..
והשיר הזה.. כ"כ נכון לגביו 😢
בחיים לא דמיינתי שזה יהיה אמיתי =[