אני רוצה פשוט ל=מ=ו=ת 😢
עד כדי כך לא איכפת לו ממני ?!?
אני מיתגעגעת אל מי שהוא היה בהתחלההההה ..
למי שהתאהבתי בווווו .. ולא לאופי המחורבן שיש לו עכשיו , !
אני לא עשיתי לו כלום למה מגיע לי היחס הזה ?!
הוא בטח חייבת להיות מפגררר
עם הוא גורם לך להרגיש ככה..
מאמי אני לא יודעת ממש מה קרה ..
אבל אני יכולה רק להגיד לך שבנאדם שגורם לך לבות,
וגורם לך לרגשות של כאב וצער באמת לא שווה אותך ..
יש עוד אלללללף דגים בים, חלקם טובים וחלקם לא.. - ויהיה טוב בסופו של דבר!
אם החבר/האקס שלך מתנהג אלייך עכשיו בזלזול, תשחררי אותו.
תראי לו שלא אכפת לך,
ואם באמת כתוב שם למעלה שאת והוא צריכים להיות ביחד,
אני בטוחה שעוד תהיו.. ואם לא, לא קרה כלום מאמי, ממשיכים הלאה..
אוהבת אותך, אל תהיי עצובה 'ישנן צרות גדולות יותר'
תמיד כאן בשבילך,
לירן
תודה לירן 😢
את כ"כ צודקת
ולא הוא לא האקס הוא החבר הנוכחי ..
שכן , מזלזל בי !!!
ואם היתי יכולה לסיים את זה כבר היתי עושה את זה . . .
אבל לא..אני לא יכולה..אני יתמוטט
מאמי תדברי איתו על זה
תגידי לו כל מה שכואב לך
לפעמים אנשים משנים גישה
וזה כואב אני מבינה אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם כולםם
בהצלחה מאמי מקווה שיסתדר לך..
חן תדברי איתו..אל תתני לזה להמשיך ככה
תגידי לו שיהיה איתך רציני דקה וידבר דוגרי..
אם זה לא עוזר..כמה שזה כואב עדיף לגמור;\
ויותר כואב זה להישאר ככה ולסבול
דברי איתי
אוהבת אותך
אני עם כולן..
אבל לפי דעתי הכי חשוב שתדברי איתו,
כאילו שתשאלי למה הוא ככה...
ומה שיהיה יהיה,ואם מה שיגרר זה שתיפרדו,
אז תיפרדי באהבה ותהיי בטוחה שאת לא תתמוטטיי!
בהצלחה!
אוקי דיברתי איתו ..
יש כמה משפטים או חלק מהשיחה שאני מעתיקה לכם שתיראו ותגידו מה דעתכם
אני לא יעתיק לכם את כל השיחה כי היא ממש ממש אבל ממש ארוכה , !
אז הנה כמה משפטים שהעתקתי :
-אני לא יודע...עזבי זאת הדרך מחשבה שלי...הייתי דיי מתוסכל מכל הריבים שלנו...וזה עיצבן אותי..כל הקנאות שלי והכל..החלטתי להשתנות
-טוב לי ככה....בואי נדבר דוגרי..האגו שלי עלה..
-פעם הייתי לוקח הכל קשה..ושם על מה שאנשים אומרים וחושבים..עכשיו הרבה פחות..אני אפילו יכול להגיד שאני שם זין על מי שאני רוצה
-אולי בגלל זה אני לא קופץ שאנחנו רבים..דוגרי זה מזיז לי רצח...אבל אני מעדיף לדאוג באיזי ולא בלחץ ובלעשות שטויות
-אני כבר לא רואה אנשים...עושים עליי פוזות..אני ממש לא לוקח כזה..שם זין ומתעלם
-לא יודע...אני השתנתי לא מוצא חן בעינייך אני כמו כולם..כבר לא טוב ביחד..יש רק דבר אחד שאפשר לעשות..
-חן אני לא יודע מה לעשות...אני השתנתי..זה לא טוב בישבילך...אני לא רוצה להמשיך ככה
-אבל אני שונה...את לוקחת את זה כאילו אני מגעיל..אני לא רוצה שתיהי עם מישהו מגעיל
-אני לא חושב שאני אחזורר למה שהייתי פעם
-אני עדיין רגיש אני אותו דבר...פשוט לא לוקח הכל קשה
-לך לא טוב...ובגלל שאת חשובה לי אני לא מוכן שלא יהיה לך טוב..ופרידה זה לא כי כבר לא מרגישים כלום...אולי זה כי איכפת לי ממך
-את רוצה להשאר? קחי בחשבון שלא בטוח שאני אחזור למה שהייתי
ועל המשפט הזה כתבתי לו:
אני לא מבקשת ממך לחזור למי שהית ~!!!!!!!!!!!!! אני מבקשת ממך שתתיחס אלי כמו שמגיע לי
אני לא עשיתי לך שומדבר
כל החרא הזה לא מגיע לי !!!!!!!!!!!!!
אתה גרמת לי לצפות ממך ככה נכון 1?! עוד מהשיחה הראשונה שלנו !!!!!1
אז מה עכשיו !~??~
😯
מאמי זה ניראה כאילו קרה לו
משהו שגרם לו להתשנות ככה
רק מהמשפטים האלה אפשר להבין
שזה שינוי קיצוני ורציני
אני מקווה שהוא יתנהג אליך באמת כמו שמגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תקשיבי זה לא יעזור אם תתעצבני עליו או משהו.
יאללה די הינה הוא בא והיה "נחמד" והסביר לך את מה שהוא חושב ומרגיש בקשר לקשר הזה שלכם.
הוא מסביר לך שלא מתאים לו..הוא השתנה הוא לא אותו דבר וכו' וכו'.
הוא רוצה פרידה טובה ולא בכעס או בעצבים..בשביל זה תגידי לו אוקיי הבנתי אותך..היה טוב וטוב שהיה. ושלום.
QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) תקשיבי זה לא יעזור אם תתעצבני עליו או משהו.
יאללה די הינה הוא בא והיה "נחמד" והסביר לך את מה שהוא חושב ומרגיש בקשר לקשר הזה שלכם.
הוא מסביר לך שלא מתאים לו..הוא השתנה הוא לא אותו דבר וכו' וכו'.
הוא רוצה פרידה טובה ולא בכעס או בעצבים..בשביל זה תגידי לו אוקיי הבנתי אותך..היה טוב וטוב שהיה. ושלום.
חחחח מאמי לא הבנת כלום /:
מה הקשר לא מתאים לו ?!
מתאים לו ועוד איך
הוא חושב שאני זאת שסובלת ושכל פעם באה ומקטרת
וזה באמת נכון
איך אפשר שלא לקטר ?
הבנאדם שאני אוהבת קם ומחליט להשתנות
בלי להגיד כלום
פתאום היחס שלו כלפי משתנה ..
ואני לא מתכוונת לפתור את זה בלהתראות ..ובהיה טוב וטוב שהיה , !
כי אני אוהבת אוותו ואני רוצה להבין מה פשר כל השינוי הזה ממה זה נובע אני לא מבינה איך בנאדם קם בוקר אחד ומחליט לשנות ת'יחס שלו כלפי הבנאדם שהוא אוהב...
אוקיי לא קראתי תגובות אז על תרצחו אותי אם זה כבר נאמר
תראי אם הוא גורם לך לבכות הוא פשוט לא שווה אותך
אם הוא באמת הייה שווה אותך הוא לא היה גורם לך לבכות
תראי יש עוד מלא בנים בסופו של דבר תמצאי את האחד שלך זה שלא יגרום לך לבכות
והבן אדם הזה באמת יהיה שווה אותך
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 14/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) תקשיבי זה לא יעזור אם תתעצבני עליו או משהו.
יאללה די הינה הוא בא והיה "נחמד" והסביר לך את מה שהוא חושב ומרגיש בקשר לקשר הזה שלכם.
הוא מסביר לך שלא מתאים לו..הוא השתנה הוא לא אותו דבר וכו' וכו'.
הוא רוצה פרידה טובה ולא בכעס או בעצבים..בשביל זה תגידי לו אוקיי הבנתי אותך..היה טוב וטוב שהיה. ושלום.
חחחח מאמי לא הבנת כלום /:
מה הקשר לא מתאים לו ?!
מתאים לו ועוד איך
הוא חושב שאני זאת שסובלת ושכל פעם באה ומקטרת
וזה באמת נכון
איך אפשר שלא לקטר ?
הבנאדם שאני אוהבת קם ומחליט להשתנות
בלי להגיד כלום
פתאום היחס שלו כלפי משתנה ..
ואני לא מתכוונת לפתור את זה בלהתראות ..ובהיה טוב וטוב שהיה , !
כי אני אוהבת אוותו ואני רוצה להבין מה פשר כל השינוי הזה ממה זה נובע אני לא מבינה איך בנאדם קם בוקר אחד ומחליט לשנות ת'יחס שלו כלפי הבנאדם שהוא אוהב...
אהה אוקיי..הבנתי אותך.
טוב תעשי מה שאת חושבת..אני בטח שאינלי מושג למה הוא קם והחליט להשתנות, אבל אם את רוצה לדעת אז פשוט תלכי ותשאלי אותו.
ואני חושבת שאל תדברו על זה באייסי לדעתי יותר טוב פנים מול פנים, שתקבלי את כל התשובות למה הוא קם והחליט להשתנות בוקר אחד.