תגידי לו בול מה שאמרת לנו..
איך שהסברת למור..
אני בטוח שהוא יבין....
שיהיה בהצלחה ורואים שהוא ממש חשוב לך..
לאב לאב לאב בייבביי!=]
חן..
מאיפה לך שהיחס שלו פיתאום משתנה? שפעם הוא לא היה ככה?
את לא הכרת אותו כל כך לעומק שאת יודעת . . .
הוא כל הזמן מזלזל בך
לא מכבד אותך
ואת רק נותנת לו . .
אם את רוצה לסיים את זה.. את יכולה יפה מאוד !
כמו שעשית פעם שעברה שהוא השפיל אותך !
והוא לא מפפפפסיק לעשות את זה !
ות'אמת? אני לא יכולה לראות אותך ככה. . .
את יודעת כבר מה הדעה שלי בנושא הזה
כבר כל פעם שאת מספרת לי
אין לי הכי מה לומר
כי כל פעם זה רק חוזר על עצמו . . ולא משנה כמה פעמים הוא יאמר סליחה
כל פעם הוא חוזר לאותה טעות . . לאותו יחס דוחה ומגעיל . .
ואני לא מבינה איך את יכולה לסבול את זה לעזאזל
איך את יכולה לספוג כל כך מבנאדם ..\:
זה כבר לא נותן לך מספיק כוח בשביל לסיים את זה?
תאמיני לי..שאם יהיה מספיק אכפת לו
הוא יבוא..ישאל למה..יתעניין ויעשה מה שאת לא רוצה
בשביל שתחזרו !
אם הוא באמת אוהב אותך..
אבל פעם האחרונה גם זה לא היה נראה ככה . .
והרבה זמן..
יש עוד מיליון דברים שיש לי לומר לך . .
ונראה לי שכבר אמרתי לך את הרוב . .
זה לא בדיוק שיחה שאני אכתוב לפה..אבל את יודעת בקיצור ת'דעה שלי
ואני רקקקקק רוצה שיהיה לך טוב ! ואת יודעת את זה\:
ואני פה לצידך תמיד..
אוווווווהבת אותך המון .
חנוש אני מסכימה עם אושרי ומור,
הכי חשוב זה להיות פתוחים וכנים - זה הפיתרון היחיד להחזקת קשר לפי דעתי.
תדברי איתו על הכל, תשתפי, תתפרקי, תאמיני לי שאת תרגישי הקלה עצומה,
וזה מה שהכי חשוב..
לפי המשפטים שכתבת לנו מהשיחה שלכם אפשר להבין שהוא מחפש את עצמו,
יכול להיות שהוא נפגע מאנשים,אולי ממך, ובגלל זה שם 'זין' אנערף ..
אין לי מושג מה בדיוק עובר עליו, אני רק מעלה העשרות..
תגידי לו שהוא חשוב לך, שאת רוצה להיות שם בשבילו גם בזמנים שלא הכל ורוד,
תראי מה דעתו, תראי אם גם הוא 'נלחם' על הקשר שלכם..
וכל השאר כבר תלוי בבורא עולם..
אוהבת אותך נשמתי, ואם תרצי לדבר על זה,
אני תמיד כאן בשבילך, תמיד!
שיהיה לכולנו יום שקט ורגוע ב"ה
לירן
QUOTE (pucha @ 13/07/2006) מאמי אני לא יודעת ממש מה קרה ..
אבל אני יכולה רק להגיד לך שבנאדם שגורם לך לבות,
וגורם לך לרגשות של כאב וצער באמת לא שווה אותך ..
יש עוד אלללללף דגים בים, חלקם טובים וחלקם לא.. - ויהיה טוב בסופו של דבר!
אם החבר/האקס שלך מתנהג אלייך עכשיו בזלזול, תשחררי אותו.
תראי לו שלא אכפת לך,
ואם באמת כתוב שם למעלה שאת והוא צריכים להיות ביחד,
אני בטוחה שעוד תהיו.. ואם לא, לא קרה כלום מאמי, ממשיכים הלאה..
אוהבת אותך, אל תהיי עצובה 'ישנן צרות גדולות יותר'
תמיד כאן בשבילך,
לירן
^ ^
מסכימה איתה