יש לי ביום שבת יומולדת 19....והשנה מראש לא תכננתי לחגוג בגדול מכל מיני סיבות...אבל עדיין ידעתי שאני אצא
עם חברים וכל זה...ושיהיה לי כיף...
אבללללללל....למה שיהיה לי כיף ביומולדת?! הערבים המסריחים הבני אלף *ונות החליטו לתקוף אותנו וככה יצא מצב
שהרבה מהחברים שלי הוקפצו דחוף לצפון או פשוט נתקעו בבסיסים בגלל עוצר יציאות , והרבה מהם לא יהיו ביומולדת שלי!!!
בינהם זה כולל גם את עומר , האקס שלי , שאני כל כך אוהבת וכל כך דואגת לו עכשיו 😢
אתם יודעים מה? עזבו אתה עובדה שהם לא יהיו כאן ביומולדת שלי , אני פשוט לא יכולה לחגוג בהרגשה כזו שחברים שלי
שם בצפון בבלאגן הזה , ב"מעין מלחמה" המז***נת הזאת !!!!!!!!!!!!!
זה הולך להיות כזה יומולדת גרוע....אני כבר צופה את זה....אוףףףףףףףףףףף בא לי לבכות!!!!!!!!!!!!!!!!
יא בובי שלי תהיי חזקה המאמי יהיה טוב..
מזל טוב ואל תדאגי שהם יחזרו תחגגו..
אני עם יעלי..
יהיה טוב בובה..
ותחגגי איתם שהם יחזרו..
עד יום שבת!? ה' גדול..
מקווה שהכל יסתדר עד אז..
המוןן מזל טוב מאמי
מוואהה
תודה נשמות שלי אבל מה כבר יסתדר?? מה יכול להסתדר?? אנחנו בתחילתה של מלחמה אני לא מאמינה שזה קורה...פתאום זה כל כך קרוב אליי המצב הזה...כי חברים שלי שם!!!! אוף אני כל כך מפחדת עליהם ועל כל החיילים...
יוווווווווווווווווווווו שאלוהים יקח את הערבים ה$#%!#@$% $%!$#%$#^ האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הרסו לי תחיים החראות האלה!!!!!!!!!!!!
א' כל עד יום שבת אלוקים גדול לכי תדעי אולי בכל זאת הם ישתחררו..
ב' כל יש גם תאריך עברי..אולי את לא נוהגת לחגוג לפי העברי (בקטנות גמני לא..חחח) אבל מקס' תחגגי בעברי..וככה יכול להיות שכולם יהיהו..
העברי זה ביום שישי...והלועזי זה שבת...
ככה שזה לא ממש משנה...
והלוווווווואי מהפה שלכן לאלוהים שישחררו אותם ושהכל יהיה בסדר...הלוואי!!!!
אל תדאגי מאמי הם ישתחרוו והכל יגמר ותחגגי כמו שצריךך..ממואהה
אוייש..אל תדאגייי!! מקסמיום אני בטוחה שתקבלי הרבה הרבה הודעות וטלפונים שיפצו על הכל..=]
תחגגי בשבת שהערבים יושמדו בע"ה..
ותחגגי עם המשפחה..
ושבוע הבא..תחגגי עם חברים שלך.. 😊
הלוואי שהם יושמדו ...מהפה שלך לאלוהים אמן!!!!!
אני מציעה שכוווווווווולכם תחגגו לי פה!! תעשו לי מסיבת הפתעה באתר!!!!!!! אל תדאגו אני לא יודעת על המסיבה...זה סוד
חחחחחחחחחחחחחחח אוקי אני יארגן לך
מה התאריך המדויק?
באיזה שעה את רוצה רק?
תאריך מדויק - 15.7 (יום שבת)
שעה - סביבות הצהריים נראה לי סבבה 😛
מתנה - שהחברים שלי וכללללל החיילים יחזרו בשלום מהצפון..בריאים ושלמים....ומתנה נוספת - שנה נוספת בשניידר 😊
לטיפולכם!!! 😁
צליל אל תדאגי יהיו לך עוד הזדמנויות לחגוג איתםםםם
והנה את רואה אפילו מארגנים לך פה מסיבת הפתעה שאת לא יודעת עליה,אה?? חח
אל תדאגי נסדר לך יומולדת מפתיע 😊