שאלוהים ישמור רק על כל החיילים אמן.....
ושהחטופים יחזרו בשלום הביתה😢
לצערי זה לא "מעין מלחמה" זאת מלחמה מגעילההה
שונאת את המצב הזה זה כל כך לא הוגןןן
יש לי כל כך הרבה כעס וכאב ואלפי רגשות מעורבבים ביחד
אני מבינה מה את מרגישה מאמי אבל
אין ברירה אי אפשר לשנות את זה לצערי
אלוהים ישמור על כולםם בעזרת השם הכל יהיה בסדר
תהיי חזקה ותחגגי את היום הולדת שלך
זה פעם בשנה אין את זה הרבה...
אני יודעת כמה דאגה יש לך מאמי יש לי גם אח בקרבי אבל
אין ברירה וצריך לקוות שיהיה טוב ושוב אלוהים ישמור עליהם!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא קראתי תגובות אבל אניהכי מבינה אותך..
אני גרה פה איפה שכל הקטיושות...חיה לי מבום לבום...אמורה להיות במקלט...
וכל כך חרא לי!!
אמורה להיות לנו יום שבת מסיבת סיום יב', שכנראה לא רק תידחה..אלא תתבטל לגמרי😢כמה חכינו לזה? כמה ציפינו לזה? לפחות שש שנים!! אבל מה? הכל נהרס, אחרי כל המופע הענק שהרמנו..
דיי נמאס מהמצב הזה!!!
קיצר מצטערת בשבילך, גם לי יש מלא ידידים שכרגע פה ליידי אבל בצבא...ככה שזה רק רע שהם ליידי במצב כזה😢
מקווה טוב
אנשיםםםםםםםםםם שיחררו את עומר הביתה!! (האקס שלי) בוטלה לו ההקפצה...למרותש הכ יכול להשתנות...אולי יקפיצו אותו שוב (מקווה מאוד שלא..)
עכשיו אני מתפללת ששאר החברים שלי ישוחררו גם !!!
שאלוהים ישמור על כל החיילים אמןןןן 😢
רעותי איזה באסה...וואי אני כל כך מבינה אותך...מסיבת סיום של י"ב זה אחד הדברים שהכי מחכים להם 😢