יש חייל אחד חטוף מהעיר שלי!!!!!!!!!!!!!!!
וואי אני מפחדת לדעת מי זה 😢
זאת עיר כל כך קטנה ..
בטוח אני מכירה אותו ..
אוף .
יימח שימם של הערבים האלה!!!
אויש \=
מקווה שכל החיליים יחזרו כבר הביתה בשלום 😢
ימח שמם של כל הערבים האלה 😠
איפה את גרה?
בנהריה ..
ובאמת יימח שמם .. שאלוהים ישלם להם אמן !
כואב לי על כל החיילים האלה .. :/
את מנהריה?! 😮
גם חברה שלי!!!
בננות זה באמת עצוב מפחיד והכל אבל מצטערת לבאס אותכן אבל אמרו לי שהרגו ת'חיילים החטופים.. 😢
ערבים בני זונותתת
זה כל כך עצוב נמאס כבר מזה
אלוהיםםם הוא מסכןן והמשפחה שלו
דייי כמה עצב וסבללל למה?!@?!?!?1 למה?!?!??!?!?!?
למה לא שומרים לנו על החיילים?!?!?!?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
'ברחתי' לבאר שבע לאח שלי לסוף שבוע,
אני לא מסוגלת להישאר בעיר שלי..
אין לכם מושג מה הולך שם,
כמה קטיושות, העיר שלי הפכה לשדה קרב ..
מאמי אני כ"כ מצטערת שאת צריכה לסבול את זה..
המלחמה הזאתי כנראה הייתה צריכה להגיע מזמן
הם באמת הגזימו הערבים האלה ועכשיו אני פשוט מתפללת ובכל אחד מהם ה'
יתעלל
:/ נקווה שאלוהים שומע את התפילות שלנו