QUOTE (pucha @ 13/07/2006) 'ברחתי' לבאר שבע לאח שלי לסוף שבוע,
אני לא מסוגלת להישאר בעיר שלי..
אין לכם מושג מה הולך שם,
כמה קטיושות, העיר שלי הפכה לשדה קרב ..
זה באמת שדה קרב ממש מלחמה=[[
עצובבבב מקווה שתרגישי יותר טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כואב לי כל כך, בן דוד שלי שם אני כל כך דואגת לו 😢
מי אמר שהרגו את החיילים החטופים ?!
הרבה בורחים עכשיו אלינו לדרום
ונאפי זאת באמת מלחמה הם פגעו לנו בריבונות זאת הכרזת מלחמה אבל השמאל לא מגיב כמו שצריך בעע
החיילים החטופים לפי הערכות חיים
אבל לפי ניסיון העבר כניראה לא לעוד הרבה לצערי
QUOTE (rocker22 @ 13/07/2006) הרבה בורחים עכשיו אלינו לדרום
ונאפי זאת באמת מלחמה הם פגעו לנו בריבונות זאת הכרזת מלחמה אבל השמאל לא מגיב כמו שצריך בעע
כה כאלה מפגרים זה לא להאמין
עד שלא יהיה נזקק כל כך גדול רק אז הם יתעוררו אוליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢 אויי אנשים זה כזה נורא כל המלחמה הזו זה באמת ממש מלחמה אני נמצאת עכשיו בתקופת דיכי נוראית אנ ילא יודעת ממש רע לי וכל המצב הזה של המלחמה עוד יותר מעציב רק מראה כמה רוע יש בעולם😢 אין החיים קשים...ואייי מה שקורה בנהריה זה באמת נורא ואני מחיפה וגם פה יש סכנה כי אומרים מאיימים על חיפה וזה....ואיי נקווה שהכל יהיה בסדר
אוהבת את כולכם...מואה
😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףף הערבים החראות האללה!!!
כל כלב בא יומו!!!!
😢
:/ נקווה שהיום- יום שישי, יהיה שקט ורגוע ב"ה
ראיתם מה עשינו להם בלילה?!?!
זאת אשכרה מלחמה, שאני פשוט לא מצליחה לראות את הסוף שלה :/
עשינו להם בלאגן ובאמת "שמח" בלילה
אבל זה מגיע להם אולי עכשיו הם יפסיקו להפציץ אותנו קצת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בעזרת השם שאלוהין ישמע את התפילות של כולנו וזה יעבור ונשאר כולנו בריאים ושלמים וכל ההקרובים לנו ושה יפסק!Q
אמןן=[[
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*