אני לא מרגיש טוב :/
כואב לי הראש..
והגב... 😊
והשרירים שלי כואבים...
ואין לי מצב רוח.. 😢
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!
יום ק=ק=ה
😊
באמת יום 'קקה', ולא רק לך ..
אני בטוחה שלחיילים שקורעים את עצמם עכשיו בשבילנו - טיפה 'קקה' יותר .. ://
תרגיש טוב מותק, תעשה מקלחת קרה, ולך לישון.
אני בטוחה שתקום בבוקר ממש כמו חדש [:
שלך,
לירן
לירן-כןן אני יודעע...
נקווה לטוב ושהחיילים יחזרו בשלום!
כן אני יילך עוד מעט אולי..
תודה נשמה 😁
Mami_4_Ever- תודהההה
גמלי היה יום קקה 😛
תרגיש טוב נשמה..
טוב יום חדש מחר לא?
נקווה לטוב 😊
תודההה 😊
תרגיש טוב!
מחר יום חדש יהיה יותר טוב.. 🙄
לא נורא לכולנו היה יום קקה..תעשה מה שלירון אמרה והכל יעבור 😊
תרגיש טוב מאמי
קרן- כןן..
תודההה נשמה
שיר תודההה 😊
תרגיששש טובב מאמי
מוואהה
😊
נירוש תרגיש טוב מאמי 😊 מואההההה
חנוש-תודהה 😁
ויוי-תודהההה
צליל-תודההה נשמההה
מווואההה 😁