נירו'ש תרגיש טוב מאמי
ושיהיה לך יום טוב(בתקווה עם המצב הזה של המדינה ועם איך שאתה מרגיש)
מתה עלייך ותנוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*