יא יום אחרי היום הולדת שלי חיחי תהני מאמי
כשאת אומרת דרך איטליה..את מתכוונת לעצירה שם?..
חוצמזה..שרוב הטיסות לארה"ב זה ישיר..
ואין מצב שיש רק ב-22..
וחוצמזה..שאני התכוונתי..
שאמרת שאת טסה לארה"ב דרך ניו יורק..
וניו יורק זה כבר ארה"ב!! חחחח
QUOTE (אילניתושקה @ 13/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שיייייר
חחחחחח אני ישאל אותו מה יהיה עם האלופה וזה אני יחפור לו
ייצטלם איתו ;]
אני חייבת אבל מצלמה דיגיטלית ואינלי =\
מיס דינאמיט ? מאיפה את מאמי ?
חובה לשאול אותו חחח
חחחחחחחחחחחחח אלין =] , בדוק !
זה לא תמיד ישיר ,
אימא שלי הפכה את כל משרדי הנסיעות עד שהיא מצאה ישיר
הקיצר ? כשאני יחזור נדבר על זה
לא רוצה סתם להשלות ת'צמי.. 😉
אני טסתי לפני שנה + טיסה ישירההה..
זה עולה יותר יקר קצת אבל משתלם תאמיני לי