😛😛😛
אני נוסעת לארה"ב , שיקגו ב22 לאוגוסוט ,
אני נוסעת דרך ניו יורק , ואני נוסעת באל על שזה כאילו החברה הכי מבוקשת..
שמעתי שמייקל לואיס נוסע לניו יורק בסוף אוגוסוט ..
ויש כרטיסים רק ב22 לאוגוסוט דרך אל על ודרך ניו יורק ,
ככה שיש מצב שניהיה ביחד במטוס
יווווווווו הווווווווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מסכן בטח כל הנסיעה תזייני לו בשכל
חחחחעעעע...
הוא היה בבצפר שלי...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שיייייר
חחחחחח אני ישאל אותו מה יהיה עם האלופה וזה אני יחפור לו
ייצטלם איתו ;]
אני חייבת אבל מצלמה דיגיטלית ואינלי =\
מיס דינאמיט ? מאיפה את מאמי ?
חחח אם מייקל לואיס זה מה שמרגש אותך- בכיף שלך ..
נחמד..
גמני רוצה לטוס לאמריקה..😢
למה את טסה לשם?
תהני!
תביאי מתנות..😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 13/07/2006) נחמד..
גמני רוצה לטוס לאמריקה..😢
למה את טסה לשם?
תהני!
תביאי מתנות..😊
אחותי גרה שם מאמי =]
אויייש סבבה ביותר..=] =]
תהני :]
ומסרי למייקל ד"ש..חחח
אני הייתי מתפגרת- מתחרפנת ועוד'...
חחח את יודעת שיש כזאת חברה שאת מצלצלת אליה.. ואת אומרת ליד מי את רוצה לשבת..
חחחחחחחח תתקשרי ותגידי מייקל לואיס!!
וזה לא נכון שזאת הטיסה היחידה.. בני דודים שלי באים מארה"ב וטסים בחזרה!
יש מלא טיסות.. כל אחד חוזר בתאריך שונה!!
חמודהההה..
ניו יורק זה בארה"ב..
אז את לא טסה לארה"ב דרך ניו יורק..
חוצמזה..שיש פווווווול טיסות שנוחתות בניו יורק..
זה לא רק ב-22..
ככה שאין הרבה סיכווים שתפגשי אותו..
חחח סורי אם ביאסתי
QUOTE (neni @ 13/07/2006) חמודהההה..
ניו יורק זה בארה"ב..
אז את לא טסה לארה"ב דרך ניו יורק..
חוצמזה..שיש פווווווול טיסות שנוחתות בניו יורק..
זה לא רק ב-22..
ככה שאין הרבה סיכווים שתפגשי אותו..
חחח סורי אם ביאסתי
מה אותר אומר בייב ?!
יש מלא טיסות לארה"ב ,
יש דרך טורקייה
יש דרך איטליה ,
יש גרמניה , יש מ=ל=א
ואני טסה ישר לניו יורק ..
וטיסה דרך ניו יורק יש רק ב22 באוגוסוט
אימא שלי ביררה =P