חחחחחחחחחחחחחחחחחח אני יורדת עלייך לא חן ,
לפני כמה ימים הלכתי לעשות עם אימא שלי הליכה
אז הם כזה עושים לי " איזה כוסית "
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני אומרת לאימא שלי
"נדלקו עלייך " חחחחחחחחחחחחחחחח קרעתי ת'צמי
ההיא כולה הסמיקה
זה מסיבות אושרי לא נראה לי מואזיןן..
זה כ"כ מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
QUOTE (morand @ 13/07/2006) הם באמת עווד ישלמו על זה .
נבלותתתת#@!!
^ ^
וואי גממאני שומעת אותםםם..יימח שימםםם..
אני גרה בירושלים וגם אנחנו יש לידנו כפר ערבי..וכללל היום עם החתונות שלהם עם המסיבות שלהםם,
והם עוד מוסיפיפ זיקווקי דינור..יימח שימם ה' ישרוף אותם ואת הילדים שלהם חחח
פריקת עצבים:
איככככככככככככ אלוהים כמה שאני שונאת אותםםםםםם!!!!
שונאת שונאת שונאת בדםםםםםםםםםםםםםםםם
כלביםםםםםםםםםםםםם (יעל ושנהב מצטערת על הקללות!!)
מסיבה עלקקקקקקקקקקקקקקק יאאאאאאאאאאק אלוהים!!
הייתי במסיבבבבה אחר המונדייאאלל.. אחד אחד עבר שמה עם דגלים של איטללליה..
אמןןןןןןןןן ימותו.. דוחיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.. אוררררררררררררררררררררררררר
בגללםםםםם זה המצב בארץ!!!!!!!!!
חוגגים עלללקק.. הם יחגגו בקבבברר אחרי מה שאני אעעעעעשה להם 😠
פריקה.. 😕
לא להתייחס!!!
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 13/07/2006) רק אני רק עכשיו הבנתי שזה מסיבה של ערבים? 😁
חחח כנ"ל
יאאאאאאאאאאאאאאאאא שימותו כולם אמן
QUOTE (morand @ 13/07/2006) הם באמת עווד ישלמו על זה .
נבלותתתת#@!!
פשוט גועל נפש מה שהולךךך
נמאסס לי כברר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שרמוטותתתת להרוג אותםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
הם רק הפסיקו ב4 לפנות בוקרר הכלביים האלהה
ועוד מה..
ב6 אני שומעת שיכורים מתחת לחלון ווואאי הלוואי ומישהו ישלח אליהם פצצה..
אימלהההההההההההההההההההההההההההההההההה פ=ח=ד
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 12/07/2006) אני גרה בנצרת עילית
מוווול נצרת למטה ואני פשוט שומעת את המסיבה שלהם
שמים שירים על פווול ווליום אני כ"כ
מהססת לא לקחת את האקדח של אבא ולירות לכיונם..
חצופיייייייייייים
מאמוש את בטוחה? כי בנצרת הם הרוב נוצרים..
זה אצלנו בכניסה להר יונה כל הריינה וכנא המוסלמים הרוצחים, אני זוכרת שהם נכנסו אלינו לשכונה עם רובים ובקבוקי תבערה