אני גרה בנצרת עילית
מוווול נצרת למטה ואני פשוט שומעת את המסיבה שלהם
שמים שירים על פווול ווליום אני כ"כ
מהססת לא לקחת את האקדח של אבא ולירות לכיונם..
חצופיייייייייייים
לאאא נורא הם עוד ישלמו על זה..
בעעע
בטח..
יאא חביבתתתתייי יאאאאאא מואזייןןן אלללהההה אללללההה
לעליהליילה
שימותוו
הם באמת עווד ישלמו על זה .
נבלותתתת#@!!
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 13/07/2006) בטח..
יאא חביבתתתתייי יאאאאאא מואזייןןן אלללהההה אללללההה
לעליהליילה
שימותוו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עושים חגיגה כוסס עמעמעמעמעמעמממקק שיתקעע להם בגרוןן קסאאםם
רק אני רק עכשיו הבנתי שזה מסיבה של ערבים? 😁
כוסאמאממאמאמאמאמא ששללההםם!!
😠
נ.ב- שיר...י'קרועה! 😛
זה פשוט מרגיז, בשעה 3 לפנות בוקר, מוזיקה מעצבנתתתתתתתתתתתתתתתתתת בקולי קולות, ועוד אני גרה ליד הכפר בעעעעעעעע
התקשרתי למשטרה חח
אתן מתכוונות למואזין??!!
😯
ווואאיי כאלה מעצבניים
לאא רק הם גם
עולים לעיר אני יושבת בתחנה עם חברות ואיזה מכוער ערבי עם משקפיים
עוצר לנו
"בואו בואו"
קיצר התעצבנו חברה שלי באה קצה הוא מתחיל להגיד לה
"יש לי זין גדול בואי בואי"
אז חברה שלי אחרת באה אליו מזה יצאה אליו הוא רדף אחרינו
לאן הגענו?@#$!
הם היו מפחדים לעלות לנצרת עילית והם הם מסתובבים שם כל היום..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ועוד את יורדת עלי שאני מיפו@!