QUOTE (morand @ 13/07/2006)
לודה.. יש כאלה שגם נהנים מהצבאאא. 😉
מקווה שאהנה 😊
ואללה לא שמים לב בכלל..חח
הייתי במסיבת יומולדת של חבר שלי, כל איזה יומיים נפגשת איתו, עם חברים, ים קניון..
כרגיל כזה..
אבל כיף :]
QUOTE (MiLaNo @ 13/07/2006) קניתי בגדיםם😛
גמאני 😛
מ=ל=א
וואלה?? 22..הייתי בטוחה רק שבוע וחציי..חחח..
הייתי בים והיום הייתי במימדיון..הייה נייס ביוותר.
וכמובן קניתי בגדים, ויציאות פה ושם..
ומידי פעם משתעממים אבל בקטנההה..קיצצר סבבה!
אחחחח עברו כל כך מהר ה22 ימים האלההה.... 😢
מה עשיתי!?
כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לי החופש התחיל רישמית מהיום שקיבלנו את התוצאות במתמטיקה וגיליתי שקיבלתי 46 ולא 10. כן כן בשורה משמחת. 😊
אני בחופש עד פברואר 07!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח איזו מתוקה
החופש כיף חוץ ממה שקורה בימים האחרונים
אני עובדת
נפגשת עם חברות וידידים
רוכבת על הסוסים שלי
מטפלת בהם
מטפלת בכלבה שלי
הולכת לים
הלכתי לשפיים
הלכתי לנחשונית
ועוד כל מיני
מה אני עוד רוצה להספיק לעשות?
ללכת ללונה פארק ולכל המקומות האלה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*