והנה...
עברו להם 22 ימים בכזאת מהירות..
ומה נישאר..
נישאר לנו עוד איזה חודש וחצייי
אזזזזז..
איך החופש עד עכשיו?
מה הספקתם לעשות?
מה אתם הולכים לעשות?
ספרררררררו ((:
אוף למה את מבאסת ככהה?!?
ולי נשאר הרבה פחות.. כי אני בארה"ב מתחילה ללמוד ב9.8 גאדד..
לא התכוונתי לבאס=\\ סליחה!
נישאר לך גם כמעט חודש.
ואת בארה"ב וכבר לא בארץ!!
שיהיה לך בהצלחחחחחחה:]]]
חח אני עדין בארץ..
ב25.7 אני טסה..
ווואאיי
22 ימים של שיעמום טוטאלליי! 😊
ועד ששבוע הבא אני אמור לצאת לשבוע שלםם מהבית לצפווןן המצב הביטחוני בטח
יהרוס את זה.. בטחח יבטלו לנו ת'טיולל!!
אאאוףףףףףףףףףףףףףףףףףף@!@#$#@$@#%#@@!$@#!$ 😊
לי יש עוד 124 ימים של חופש 😛
בואננננה לא עשיתי כ=ל=ו=ם איזו משועממת אני...
יואוו אושרי מבאס.. אני מקווה שעד אז המצב הביטחוני בצפון יהיה טוב.
לודדדדדה כיפלךךך! הלוואי עליייייי
MiSs_DiAmAnT, אז תתחילי לעשות מאמי 😊
חחע אז זהוו שגם אין ממש מה לעשות...
QUOTE (morand @ 13/07/2006) לודדדדדה כיפלךךך! הלוואי עליייייי
חחחחחחח אבל אז צבא 😊
אני נידפקקקקקתי עם עבודה שקיבלתי בדואר מהמורה לאנגלית#@!
9 פרקיםםםםם גדוליםםםם!!
להגיש לה בתחילת שנננה.
אם לא מורידים ת'י ל3 יחידות 😢
סעממממממקקקק
לודה.. יש כאלה שגם נהנים מהצבאאא. 😉
QUOTE (morand @ 13/07/2006) יואוו אושרי מבאס.. אני מקווה שעד אז המצב הביטחוני בצפון יהיה טוב.
לודדדדדה כיפלךךך! הלוואי עליייייי
MiSs_DiAmAnT, אז תתחילי לעשות מאמי 😊
באמת מבאס..
עדין לא הודיעו כלום,אבל הכולל יכול להשתנות..
נקווה שלטובהה!
כ"כ מחכה לזה כברררררררררררררר!! אוףףףף 😊