אנחנו בשיא החזרות למסיבת סיוםםםם ופתאום מה קרה?!?!
אחרי כמה בומים ששמענו ממרחק
שמענו בווווםםם כמה מטרים מאיתנו!! לייד הביצפרררר!!
פאאאאאאאקקקקקקקק כמה עשןןןן!!!!
עכשיו ספק גדול אם זה ימשיך ככה גם מסיבת סיום לא ממש תהיה לנווו!!!
העיקר שכולם יצאו מזה בריאים ושלמיייםםםם
בעעע כוס אימםםםםםםםםםםםםם
זהו עד כאן הגיע הזמן לתקוף אותם בכל הכוח לגרום להם לשלם
רעותי 😢 איזה מפחיד מאמי..
מקווה שתעשו את המסיבת סיום ויהיה טוב..
אאאממאאא
גם אצלי שמעו את הפיצוצים!! איזה פחד 😨
וואאיי..
זונות בני זונותתתתתתתתתתתתתתת!
נמאס מהם כברר!
אנחנו במדינה שלנו צריכים לחיות בפחחדד?!
כוסאמאיאיאיאאאאאממיימאא שללההםםם!!!! 😠
כן צודקים:-\ מה אני אגיד לכם....
המסיבת סיום הזו הייתה ממש חשובה לכולנו, ממש השקענו הפקה ענקית,
מקווה שלא יתנו להם להרוס לנו...ולעוד כמה אנשים בנושאים אחרים😢
וואי זה ממש מפחיד רעותי 😢
אני צריכה בכלל להיות עכשיו במקלט.
נמאס לי לחיות בתוך הפחד הזה כבר !!!
גררררררר, ושבוע הבא אני עוד מתגייסת - ישר למלחמה..
כמה מרגיע .. :/
יואוווווווווווווווווווווווווו שלא יקרה לך כלום יפה שלללייייי
ואי מסכנות..
בהצלחה pucha!
ואיפה את גרה באמת ואיזה פיצוצים? יהיה הכל טוב עם המסיבה ובכלל איתם!
וואי כן שמעתי היום על כל מה שהיה..
יימח שימם ובמקום שיעשו משהו הממשלה הזאת הם רק נואמים נאומים.. 😠
רעות ולירן תשמרו על עצמכם!!
QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) וואי כן שמעתי היום על כל מה שהיה..
יימח שימם ובמקום שיעשו משהו הממשלה הזאת הם רק נואמים נאומים.. 😠
רעות ולירן תשמרו על עצמכם!!
^
איתך בכל מילה