QUOTE (_קרנוש_ @ 13/07/2006) QUOTE (~MoR~ @ 13/07/2006) וואי כן שמעתי היום על כל מה שהיה..
יימח שימם ובמקום שיעשו משהו הממשלה הזאת הם רק נואמים נאומים.. 😠
רעות ולירן תשמרו על עצמכם!!
^
איתך בכל מילה
!!!
😢
QUOTE (י-ע-ל @ 13/07/2006) רעותי 😢 איזה מפחיד מאמי..
מקווה שתעשו את המסיבת סיום ויהיה טוב..
^ ^
דייייייייייייייי נמאס לייי
אתמול חתכתי למיטה אחרי שהיה בום ענק שהרעיד פה ת'חלונות
ומה עכשיו?!!? השעה שבע ומשו וקמתי מהבומיםםם!!
לירני את מתגייסת עם 3 חברות שלי ב18 לחודש?!!? מאמי שמרי על עצמך שיהיה טוב אני מקווה!!😢
QUOTE (rocker22 @ 13/07/2006) זהו עד כאן הגיע הזמן לתקוף אותם בכל הכוח לגרום להם לשלם
ובאמת מזל שהכל בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זהוווווווווו
צועקים לרדת למקלטים בכל מגפון אפשרי!!!!
זה מלחמה!!!
הלך הכללל...
מפציצים מכל עבר, 200 מטר מהבית של ידיד שלי נפלה קטיושה
הפצוע קשה זה אבא של ידיד שלי....בקיצור רע ומר!!!
נמאס לי מהם, בא לי להרוג את כולם..איכשהו 😊
אני כל כך מבינה אותך
המצב גרועע ביותר נמאסס כבר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (rrrr @ 13/07/2006) דייייייייייייייי נמאס לייי
אתמול חתכתי למיטה אחרי שהיה בום ענק שהרעיד פה ת'חלונות
ומה עכשיו?!!? השעה שבע ומשו וקמתי מהבומיםםם!!
לירני את מתגייסת עם 3 חברות שלי ב18 לחודש?!!? מאמי שמרי על עצמך שיהיה טוב אני מקווה!!😢
רעות איפה את גרה מאמי בנהריה או קרית שמונה?
באמצע!!
בחזית!!
איפה שכל הקטיושות פוגעות כרגע...!!
אמורים להיות במקלטים..
QUOTE (rrrr @ 13/07/2006) באמצע!!
בחזית!!
איפה שכל הקטיושות פוגעות כרגע...!!
אמורים להיות במקלטים..
רדי למקלטטטטטטטטטט!!
לא ירדתי
אנחנו בסדר
נמאס לי
ביטלו לנו את המסיבת סיום יב' של מחר ומחרתיים...הייתה אמורה הליות
מופע ענק הרמנו
נמאס לי
רעות תהיי חזקה מאמי ותשמרי על עצמך
ואין מה לעשות יעשו אותו בתאריך אחר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא! אין תאריך אחר...הרוב מתגייסים אצלנו ב18 לחודש..עוד כמה ימים....אוף נמאס
ונלה קטיושה מאתיים מטר מהבית
רעות..
לבטל לכם לא יבטלו..
יהיה טוב!
ובקשר לקטיושה... למה בשם השםם את לא במקלטט?!?!?!?! 😠
רדי עכשיו,מיייידדד!
רעות בטוח יעשו לכם את זה ביום אחר
ובאמת למה את לא במקלט? זה מסוכןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רציני למה את לא במקלטטט???