גמני רוצהההההההה
חברה שלי עכשיו נוסעת לאילתתתתתתתתתתתתתתת
עם בנות דודותתת שלהההה
ובא לי כל כךךךךךךךך
ועוד מה זה זולל 3 לילות 400 שקללללללללל
אבל אין לי אפילו חציי שקללל
וההורים האלו פחח לאמ דברת עליהם בכללל
וחם ליייייי ואוווווווווף גמני רוצההההההההההההההההה
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
דבר ראשון איך הייתה הבגרות..
ויש לי הצעה אולי תלכי לעבוד ובסוף החופש תסעי
ובקשר לחום תדליקי מזגן חחחח
גםםםםםםםםם אני רוצה..
ואם את רוצה פתרון מידי:
תדליקי מזגן, קחי בריכה של הילדים הקטנים מפלסטיק.. תמלאי אותה.. זה יספק לך הכלללל חוץ מבנים (:
lamalama_li
הייתה בסדר לא משהו חח כרגיל
ואני לא מוצאת עבודהההההההההההההההההה את יודעת כמה חיפשית סעמק
ובקשר למזגן אמא מבשלת אז היא לא רוצה להדליק עכשיו חח אח"כ
גל
חחחחחחחח מצחיקולה..
😢 עכשיו היא כמעט מגיעה...גמני רוצהההההההההההההההההההההההההההה
ואיי זה באמת זולל
תאמיני לי שגם אני רוצה ויש לי כסף לנסוע ואני לא נוסעת
תגידי תודה על מה שיש לך מאמי
צריך לדעת להסתפק במה שיש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני זה לא שאלה על מה שיש לי ועל מה שלא
אני רוצה כל כך לאילתתתתתתתתתתתתתתתתתת חחחחחחחח
חנוש מתי את נוסעת?
חחחחחחחח מבינה אותך מאמי ואת עוד תסעי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באסה..:\
אבל את לא נוסעת עם המשפחה וזה לאיזה מלון? ככה על חשבונם? חח
לאאאאאאאאאאא השנה ההורים שלי חוסכים
לא יודעת מה יש להם לא רוצים לנסוע לשום מקום
😠 😠
והתקשרתי אליה והיא בטיילת הכירה בנים שותים בלאגנים
ורק אני לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא וגמני רוצה אוףףףףףףף
😢 😢 😢
שיווו מבאס..לא'דעת מה להגיד לך אבל אם זה יעזור גמאני הייתי מתבאסתתת..
חחח לא הייתי מתקשרת אליה כל השבוע רק בשביל שאנ'לא יתבאסס עוד יוותר..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודה..
אני לא מקנאה...אני אתקשר בכיף..
אבלללללללללללללללל הבעיה היא שכל כך משעמם לי
החופש הזה כזה קררררר ומגעילללללללל
ואי פרקתי לא קשור לחיים חחח
חחח תגידי לי מה קר ומגעיל?!
ישלך חברר תצאי איתו תבלי איתו..תצאי עם עוד חברווות..אפילו סתם בשכונה את יודעת בשביל להגיד "יצאתי"
בשביל הסבבה..
אללה חוווווופש תנצלי את זה..שנה הבאה החופש ייגמר וזה ישיריות לצבא..תנצלי תנצלי בובי =]
(אם את עושה צבא..חח)
יש לי חבר..אני איתו כן..אבל הוא עובד...חורש שעות...
עוד חברות!? אני יוצאת כמה שאני יכולה..הרגע חזרתי מחברה..
אבל זה לא אותו דברררררררררררררר..
אין לי עבודה ומשעמם לי ואאאאא עזבי חחחח
ואני לא רוצה להתגייס אבל זה לא כל כך יעזור לי הרצון שלי חחחח