נו גמלי אין עבודה..וגם אין חבר..אז אני כל היום עם חברות שלי..
יאללה ישלך ים בעיר לא? לכי ליםםם..אם לי היה ים בעיר הייתי יושבת שם כל היום..
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי