QUOTE (neni @ 12/07/2006) זה את הצעת בכלל 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתםםםםםם נוו אני מצטערר 😢
אוהבת אותךךך!!!!!!
בוא בוא למסןןן אני ישלח לך נשיקות חחחח
😍 😍 😍 😍
שמחה שנהנת.. 😊
ואת עוד קטנה האובססיה שלך אליהם תעבור..
יפה שנהנית...
ומסכימה עם יעל..
בסוף תצחקי על זה שהערצת אותם..
שמחה שבסוף ראית אותם ונהנהת מאמי :]]
אה סבבו'ש לךך שמחה שנהנת..
ואיך אני אוהבת נגיד ללכת להופעה ובסוף להגיד שבאירוע שהיה נגיד באותו יום היה משעמם..
חעחע אני מרגישה שהרווחתי חחחח
=]
שמחה שנהנית...!!!!!!!!!
וטובבב בסוף כנראה עשית את הבחירה הנכונה.
יאאאאאאאא כיף לך..
מכירה את ההרגשה שאתה רואה אותם (במקרה זה עם רן!!)
שוהה לךך
שימי תמונות.. [=
אוקי עוד 5 דקות אני מעלה תמונות
תעודדו אותי להעלות לכם את התמונות 😛
QUOTE (lakoko @ 13/07/2006) תעודדו אותי להעלות לכם את התמונות 😛
חחחחח את צריכה גם עידוד?!?!
תעלי תמונות אני מחכה לראות אותך כבר
וגם את הגיים בויז 😛
QUOTE עשיתי איתם תמונות בפוזות חרמניות
תפרסמי תמונות 😛