אז ככה אנשים..לפני כמה ימים כתבתי לכם שאני מתלבטת אם ללכת לברית מילה של בן דוד
או להופעה של הגיים בויז
קיצורר היום החלטתי ללכת להופעה שלהם!!
והיה לי ממש כיףףףףףףף כי פגשתי אותם חח
זה היה כזההה נחמדד..
הם נסעו אחרי ההופעה לבית של חבר+אמרגן שלהם שגר לידי והוא העלה אותי אליו הביתהה (וכן כן הבנאדם פשוט כוסוןן
מעלףףףף)
וניפגשתיי איתם אחד אחדד.. הצטלמתי איתם ונישקתי אותם בלי סוף
הייתי איתם בערך 20 דקות אם לא יותר חחח
אחחחח איזה חלום 😊😊
אני שמחה שלא הלכתי בסוף לברית כי אבא שלי אמר שהיה ממש משעמם..
עכשיו..אני יודעת שיש פה כאלה שלא אוהבים את הלהקה
אז אני לפחות מבקשת מכם לא לרדת עליהם!!
למה לרדת עליהם?
אחלה להקה =]
אוייייייי..חשבת שתזכירי אותם ואני באמת לא אקרא להם בשם האמיתי??..
טוב נווווו..רק בשבילךךךך..אני לא אגיד שקוראים להם גיי בויס..
חחחחחחחחחח סתם סתםםם..
שמחחחח שנהנתתתת מאמי!!
ושפגשת אותם..ושאת מאושרת..
ושעשית מבחינתך את הבחירה הנכונה (לפחות ככה את חושבת)..
😊
פששששששששששש
נשמע שעשית כיףף חחיםם!
ששמחח בשבילךך! 😉
QUOTE (סתם_ילדה @ 12/07/2006) למה לרדת עליהם?
אחלה להקה =]
יש מלא שקוראים להם גיי בויזז
ואני בטוחה 100% שהם סטרייטיםם!!
הם כאלהה חמודייםם שזה לא ייתכן@#!#$!
אבל גם אם הם הומואים לא מזיז לייי
אני אוהבת אותם בכל מצב😊
(במיוחד בלי בגדים 🙄 )
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) פששששששששששש
נשמע שעשית כיףף חחיםם!
ששמחח בשבילךך! 😉
חח כן מאמיי מאוד נהנתי😊
עשיתי איתם תמונות בפוזות חרמניות 😊 חחחחח
QUOTE (lakoko @ 12/07/2006) QUOTE (סתם_ילדה @ 12/07/2006) למה לרדת עליהם?
אחלה להקה =]
יש מלא שקוראים להם גיי בויזז
ואני בטוחה 100% שהם סטרייטיםם!!
הם כאלהה חמודייםם שזה לא ייתכן@#!#$!
אבל גם אם הם הומואים לא מזיז לייי
אני אוהבת אותם בכל מצב😊
(במיוחד בלי בגדים 🙄 )
חחחחחחחח אז מה את רומזת?!..
שהומואים לא חמודים? 😂
QUOTE (lakoko @ 12/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) פששששששששששש
נשמע שעשית כיףף חחיםם!
ששמחח בשבילךך! 😉
חח כן מאמיי מאוד נהנתי😊
עשיתי איתם תמונות בפוזות חרמניות 😊 חחחחח
חחחחחחחחחחחח
מתוקה אחת.. 😂
QUOTE (neni @ 12/07/2006) אוייייייי..חשבת שתזכירי אותם ואני באמת לא אקרא להם בשם האמיתי??..
טוב נווווו..רק בשבילךךךך..אני לא אגיד שקוראים להם גיי בויס..
חחחחחחחחחח סתם סתםםם..
שמחחחח שנהנתתתת מאמי!!
ושפגשת אותם..ושאת מאושרת..
ושעשית מבחינתך את הבחירה הנכונה (לפחות ככה את חושבת)..
😊
חחח רוננצו'קקק
אתה מפחד לקרוא להם גיי בויז כדי שאני לא יבטל את החתונה שלנו!!
תודה בזה!!
וכן מאמי עשיתי בחירה נכונה אני כל כך שמחה 😊
לא אני לא 😂
שכחת את המשחק?.. 😂 😂
והנה בשבילך..בהקדשה אישית..
ג-י-י ב-ו-י-ז
ואם לא הבנת..זה כאילו הצבעים של דגל הגאווה..
נראה לי שאלה הצבעים לא?..
חחח..סתם שמתי את הצבעים שיש אחד אחרי השני..
אהה אהה..רק אל תגידי שאני לא משקיעעע
QUOTE (neni @ 12/07/2006) לא אני לא 😂
שכחת את המשחק?.. 😂 😂
והנה בשבילך..בהקדשה אישית..
ג-י-י ב-ו-י-ז
ואם לא הבנת..זה כאילו הצבעים של דגל הגאווה..
נראה לי שאלה הצבעים לא?..
חחח..סתם שמתי את הצבעים שיש אחד אחרי השני..
אהה אהה..רק אל תגידי שאני לא משקיעעע
😠 😠 😠
זהו תשכח מחתונה וילדים!!!!
😠 😠 😠
זה את הצעת בכלל 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתםםםםםם נוו אני מצטערר 😢