חח הכנתי את זה היום בצייר,
את התמונה העתקתי מהוורד, ושיניתי לה קצת את הצבע עם הפח צבע.
את מה שכתוב למעלה, כתבתי לבד.
ואת מה שכתוב בפונט, זה מתוך הסרגל הזה, נו זה גם מצייר קיצר..
חחח כישרונית או לא? 😂
ועכשיו מרוב שעמום אני מתחילה לעשות כל מיני דברים בצייר,
יש למישהו רעיונות?
Hו יחסית לצייר זה ממש ממש יאפה, אני בטוחה שהיא תאהב =] אעאעאע 😛
חחח כבר הראתי לה.. והיא אמרה שהיא תדפיס ותשמור למזכרת.
(ד"א אנחנו לא חברות כזה שמתראות יום יום.. הכרתי אותה בפורום אחד)
ותודהה 😊
QUOTE (מכועריםלנצח @ 12/07/2006) Hו יחסית לצייר זה ממש ממש יאפה, אני בטוחה שהיא תאהב =] אעאעאע 😛
😊
חיחיחיחי..
תודה 😁
חח עוד ממפעל היצור שלי, זה מרוב שעמום וזה לא כזה מושקע כמו הראשון .. וזה גם סתם:
טוב אז כתוב wish you were here (למי שלא יודע לקרוא כתב מחובר)
חח זה שם של שיר ד"א..
פפשששש
השיעמום מוציא ממךך דבריםם יפפייםם! 😉
אייזזהה כישררוןןן,פיייייייייייייייייייייייייייייי!!!
המשיכי ככךך! 😉
איזה חמודההההה את
וישלך אחלה כישרון😊
איזו מתוקה ממש יפה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח הינה עודד.. למה שעמום גורם אה?
תלחצו כדי להגדיל.. חח
ואותו דבר רק עם מסגרת..
מה יותר יפה?
ממש מוכשרת !
אהבתי את זאת עם המסגרת .. 😊
ליטלוש