יאא איזה יפה חח אפשר לגנוב לך ?! 🙄
יאא אליה תגידי לי אם אני זוכרת נכון..
זאת סיוון ההיא ההייא מהפורום של אגם רודברג? שאוהבת את הראל סקעת? או שאהבה בעבר..לא זוכרת..
חחח זאת היא?
חחחח עלק..יאא פעם הייתי מדברת איתה באייסי וזה..יאוו איזה מזמן זהה חחח
חחחחחח כן כבר איזה יותר משנתיים שהיינו שמהה..
חחח אוף יכול להיות סיונוש לא תבואא אליי..
ההורים שלה מפחדים בגלל מה שהולך בצפון...
חחח אשכרה..אני זוכרת היינו שם מלא זמן..עד שהוא כבר עבר שיפוץ ואז כולם יצאו משם..יאוו אני זוכרת חחח..
QUOTE (~MoR~ @ 14/07/2006) חחח אשכרה..אני זוכרת היינו שם מלא זמן..עד שהוא כבר עבר שיפוץ ואז כולם יצאו משם..יאוו אני זוכרת חחח..
חחחח כי שיפצו אותו חמיישים שנה ובסוף סגרו אותו ופתחו במקום את 'אתר המעריצים'
כן..והוא סתם היה מעפן..וכולם עזבו ונשארו רק הקטנים וזה..