אויש תפסיקו לנחש מי זה מי! בגלל זה זה אנונימי..
לא הכל שחור. תשני את הגישה שלך..תיהי קצת אופטימית. חופש עכשיו אל תחשבי על הרע ועל השחור..
יאללה צאי תבלי תעשי חיים..תיהי אופטימית הכל ישתנה!!
(מצטערת אם זה בן..)
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

