נמאס לי .
מהכל ,
מכל הרע הזה , הלבד , ה כ ל .
רוצה לברוח למקום רחוק ,
להתחיל את החיים מאפס .
נמאס לי מכל מה שיש ואין לי .
הלב שלי כבר לא מרגיש ,
או לפחות מה שנשאר ממנו ...
יש לי רגעים של שמחה, אבל הם חולפים כלא היו.
הכל רע.
ר ע :\
אתם לא חייבים להגיב ,
רק פרקתי.
QUOTE (anonimi @ 12/07/2006) נמאס לי .
מהכל ,
מכל הרע הזה , הלבד , ה כ ל .
רוצה לברוח למקום רחוק ,
להתחיל את החיים מאפס .
נמאס לי מכל מה שיש ואין לי .
הלב שלי כבר לא מרגיש ,
או לפחות מה שנשאר ממנו ...
יש לי רגעים של שמחה, אבל הם חולפים כלא היו.
הכל רע.
ר ע :\
אתם לא חייבים להגיב ,
רק פרקתי.
אני כל כך מכירה את זה!! כל כך... ואני עדיין רוצה לברוח תמיד להעלם פתאום.
להתחיל חיים חדשים.. אין זה החלום שלי.
אבל תראי שזה בסוף יעבור לך... את רק צריכה לנסות לשכוח להתעלם כאילו זה לא קיים. זה נשמע בלתי אפשרי אבל זה אפשרי!!
זאת סתם תקופה כזאת... את חייבת להתגבר עליה.
-זוהר-
אף פעם לא יכול להיות הכל שחור
פשוט צריך לדעת לראות את הטוב
אוווי תאמיני לי אני מכירה את ההרגשה הזאת כל כך !!!
ועדיים זה חוזר אליי כל פעם ...
כל המ שצריך זה להירגע ולהיות אופיטימים ...
במאת 1
כמה שזה נימשע בונאה היא לא עוזרת לי ביכלל יו איזה עצבים אני אל כיוהל יותר
אז זהו שכן ...
ולא משנה כמה אני יחרטט לל חיים רק פעם אחת נצלי אותם הזה מתנה מאלוהים את עדיין עצובה עכשיו אבל את האמת חלק מהחיים זה המצבים האלה שאת בהם עכשיו
באמת אם לא היה רע לא היינו יודעים מזה טוב ...
מקווה שעזרתי אז פשוט תחיייכי :]
חיוך - קו עקום שמיישר הכככככל ! :]
אוהבתותצך ואם את צריכה משהו 169145205 :]
תמיד לרשותך ! 😊
-מיכל-
אם כל כך רע לך תנסי לשנות את המצב..
הכל תלוי רק בך!!!!!!!!!!
תפסיקי לישון ותעוררי כבר..תפסיקי להגיד כמה רעעעעעעע לך
תסתכלי על הדברים הטובים בחיייםם שלךך ואני בטוחה שישש לךך!!
אני כתבתי בלשון נקבה אני חושבת שזאת בת
שיירר?!?! 😢
זזוו אתת!!?! 😯
לפי הכתיבה נראה לי שזו שירוש_המאמוש...
אולי כן אולי לא..
אבל מי שזו לא תהיה,אני עם יעלל!
ומי שרוצה עזרהה,תמיכה,משההוו!?!? אני באיסיי> 279471006
או במסנג'ר> oshri_o@walla.co.il
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אף פעם לא יכול להיות הכל שחור
פשוט צריך לדעת לראות את הטוב
הוא כל כך צודק מאמי
תחפשי את הדברים הטובים גם בחיים שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) שיירר?!?! 😢
זזוו אתת!!?! 😯
לפי הכתיבה נראה לי שזו שירוש_המאמוש...
אולי כן אולי לא..
אני לא יודעת מיזו ,
אבל אם היא כתבה באנונימי אז זה אומר שהיא לא רצתה שיידעו מי זו !
ואתה כמו חכם אומר שזו שיר , אם זו באמת הייתה שיר ?!
זהההההההה לא נעיםםםםםםםםם !
תחשוב לפניי שאתה עושה משו
איזה אדיוט , חחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם מתוק הכל מאהבה , 😘
תשאל בפרטי זה לא נעים
היא השתמשה באנונימי כדי שלא יידעו מי זו,
טוב מוותק יהיה טוב אל תתבעאסי זה בטח יעבור , !
QUOTE (נאפי @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אף פעם לא יכול להיות הכל שחור
פשוט צריך לדעת לראות את הטוב
הוא כל כך צודק מאמי
תחפשי את הדברים הטובים גם בחיים שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סטס ומורן
כשמרגישים בודדים לפעמים מאוד קשה לראות את הטוב שבחיים
אני בדרך כלל מדברת רק מניסיון..
ולצערי בתקופה האחרונה היה לי ניסיון מר בלהרגיש מזה בדידות..
מה שאני מצציעה לך חמודה
זה לא לנסות להעזר באחרים אלא רק בך עצמך
זה מה שבסוף אני עשיתי
בהתחלה בכיתי המון
ירדתי במשקל
היה לי הכי רע בעולם
הרגשתי כבר אני רוצה למות
וכבר היה לי כאבים פיזית בלב מרוב כאב ועצבות
עד שיום אחד ישבתי עם עצמי ופשוט בניתי תוכנית איך אני משנה את החיים שלי
איך אני גורמת לעצמי להיות יותר שמחה
כי כבר הרגשתי שאני הולכת ונאבדת (עד למצב שההורים שלי רצו לאשפז אותי מחוסר אוכל)
וזה בלי שמי שמסביבי יעשה לי טובה וירצה אותי
גם אם זה סתם לבוא איתי לטיול בחוץ להתאוורר
החלטתי שאני חושבת רק על עצמי
כי לברוח לדכאון זה לא טוב ורק יהיה לי קשה לצאת מזה
זה עזר פשוט התחלתי למלא לי את הזמן בדברים שיגרמו לי טוב
העבודה, הרשיון, מכון כושר
אני לא אגיד לך שאני מאושרת היום
אבל אני בשלבים של עוד מעט להתחיל לראות אור בקצה המנהרה
אני יכולה להבטיח לך שסבלתי מאוד
וכואב לי לראות מישהו סובל גם
הכותרת שכתבת מאוד הכאיבה לי
לברוח...
לא באמת אפשר לברוח מצרות וכאב
צריך ללמוד איך להתמודד איתם
כמו שאת גם יודעת
אני חדשה כאן ככה שאני לא מכירה אותכם באמת
אם תרצי את מוזמנת לכתוב לי בפרטי
יש לי הרבה כלים איך לעזור לך
ואשמח לתמוך בכך לאורך כל הדרך
שלך עם חיבוקי תומך
lamalama_li
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) שיירר?!?! 😢
זזוו אתת!!?! 😯
לפי הכתיבה נראה לי שזו שירוש_המאמוש...
אולי כן אולי לא..
חחחחח אני בטוחה שזו היא.
מזזיי?!?
לא,זו לא היא!
חחח
חשבתי אולי זו היא..חח..
איזה פאדחה 😁
QUOTE (מזי__ @ 12/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) שיירר?!?! 😢
זזוו אתת!!?! 😯
לפי הכתיבה נראה לי שזו שירוש_המאמוש...
אולי כן אולי לא..
חחחחח אני בטוחה שזו היא.
יופי באמת ,
דבר ראשון זאת לא היא
דבר שני למה את סתם אומרת אם את בכלל לא יודעת ?!
אם אנשים כותבים באנונימי זה סימן שהם לא רוצים שייגלו מי הם ?! 😊