זה כל כך נחמד לפתח אשכולים לעצמך
יש לי כבר איזה 5 😊
ובמיוחד כשמתמתיקה השפיע על עבודה של המח שלך
ואתה לא בטוח איפה אתה
אה כן אני על כוכב שלי
אה כן אתם לא חייבים להגיב
אני יכול לדבר גם עם עצמי
זה ממש נחמד
חבל שג'קי וקקה עזבו הייתי מדבר איתם
טוב אפשר לפתח פיצולי אישיות חדשים
😁
אה כן אני בסדר
בארך
טוב לא ממש
או קיי אנ לא בסדר!!!
מרוצים?! 😂
חחחחחחחחח איזה חמוד סטס מה שלומך?
שיהיה לך המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה שלומי נראה לי ברור מהודעה ראשונה
הפרעה נפשית עקב לימוד מתמתיקה ובעיות בחזית האישית של החיים 😁
חחחחחחחחחח גם זה יעבור עם הזמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ועוד המורה הלא בסדר שלי
מגיש אותי על 60
אני עוד אכשל בגללו
טוב הוא לא מכיר אותי בכלל
זה מה שקורה כשמורה שלימד אותך 6 שנים מאושם בהטרדה מינית 😁
נראה לי אני קרוב לשיגעון
אתה תמיד הייתה משוגע
תודה על התמיכה
אין בעד מה
חחחחחחחחח ואוווו איזה פיצוללל 😂
יהיה טוב אני מבטיחההה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מעניין למה אני כותב הודעה זו במקום ללמוד למתמתיקה
אה כן מרטי פרידמן גיטריסט ענק
אבל אין לי האמת מושג איך זה קשור 😊
חחחחחחחחחח תלמד מאמי זה חשוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם לי יש מחר ולא פתחתי מחברת ואני לא יודעת כלום ומגישים אותי על 60, מהעוד רע יכול לקרות לי הא כן הדבר הכי חשוב לי עזבב ולא אמר לי אפילו,למ רבתיאיתו 😢
בוא נחשובב.. ממ נכשלתי בבגרות הראשונה אני יכשל מחר ונמאסססססססססססלי מהכוללללל
סטס דרך אגב התגעגעתי לג'קי
QUOTE סטס דרך אגב התגעגעתי לג'קי
Jacky had left the bulding
No more Jacky 😢
חחחח שיחזוררר שיעודד אותי קצתת יאללה עד שאני הולכתת עוד מעטט
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) חחחח שיחזוררר שיעודד אותי קצתת יאללה עד שאני הולכתת עוד מעטט
אה אני לא מספיק לך? 😮
מאמי תלמדי אל תהרסי לעצמך תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) חחחח שיחזוררר שיעודד אותי קצתת יאללה עד שאני הולכתת עוד מעטט
אה אני לא מספיק לך? 😮
חח אני אף פעם לא מסתפקת באחד 😊