QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) חחחח שיחזוררר שיעודד אותי קצתת יאללה עד שאני הולכתת עוד מעטט
אה אני לא מספיק לך? 😮
חח אני אף פעם לא מסתפקת באחד 😊
ככה את 😁
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) חחחח שיחזוררר שיעודד אותי קצתת יאללה עד שאני הולכתת עוד מעטט
אה אני לא מספיק לך? 😮
חח אני אף פעם לא מסתפקת באחד 😊
ככה את 😁
חח סטסיי יאלהה אני פורשת החוצה לאיזה סיבוב עם חברות ואני מקווה שאני יעזור אומץ וילך אליו וידבר איתו
למה אני לא יצליח להירדם עם אני לאיעשה את זה..
ואתה ויוליהה מממשששששש חמודיםםםם !!
QUOTE ]חח סטסיי יאלהה אני פורשת החוצה לאיזה סיבוב עם חברות ואני מקווה שאני יעזור אומץ וילך אליו וידבר איתו
למה אני לא יצליח להירדם עם אני לאיעשה את זה.
כן תעשי זאת
את תצטערי הרבה אם לא תעשי זאת
QUOTE ואתה ויוליהה מממשששששש חמודיםםםם !!
תודה
אבל לידה כל אחד יראה כגיבור של סרט הוליוודי 😂
גם לי יש מחר בגרות במתמטיקההההה
ולא למדתי כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😕
ואני אפילו לו יודעת על כמה מגישים אותיייי....למרות שבטוח על נכשל,
לא ניגשתי לאף מתכונת.
אוייי אני במצב רעעעעעעעעעעע
אני גם לא משהוא
נקווה שיש בתוכי טיפת חוכמה ואני אצליח לפחות לעבור 😊
אם לי יש מועד חורף
ואני ניגשתי לשתי מתכונת ובראשונה נראה הייה לי ציון מהגבוהים
טוב זה דיי קל לקבל יותר מ-8, וכל מיני 20 ומשהוא 😁