ברגע זה מתקיים לו מפגש מעריצים של רן ואני לא שממממממה
אומגגג =[
למה לא הלכת?
ואיפה המפגש?
למה לא הלכת מאמי?
ויהיו עוד מפגשים 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
Jחחחחחחחחח ואני עוד מעט הולכת להופעה של הגיים בויזז @#!$# 😛
גם בגלל היד..
וגם בגלל שלא בא לי להדחף בין 800 אנשים..
וזה בת"א..במועדון הסטייג..
זה כבר נגמר.. לפי מה שהבנות כותבות היה מווששללם 😢
דניאל, את השניה שאני שומעת שהוללכת (: איפה ההופעה?
גל לא נורא יהו עוד המון מפגשים
דניאל את בסוף לא הולכת לברית?
יאא באסות..
אבלל בקטנות יהיהו עוד מפגשים והופעות..
אז זהו.. שלא בטוח שיהיה עודד..
טווווב נו..אני מעדיפה לפגוש את המושלם פנים מול פפפנים..
אל תדאגי אני בטוחה שיהיה איזה משהו והוא יהיה שמה גם ותוכלי אולי להיכנס למאחורי הקלעים.. 😉
וגם רן דנקר יהיה שם כיאלו ?חחח