את כמו אחותי היא חולהההההה על רן דנקר וחורשת על הפורום שלו.
גם היא לא הלכה למפגש והיא משגעת אותי בגלל זהההה
את רשומה בפורום שלו?? אולי את מכירה אותה....
אוויי
לא נורא!
יהיו עוד הזדמנויות
נ.ב-אנ'לא מבין את ההערצה הזו.
זה בסה"כ בן אדם כמוך וכמוני.. רק שהוא הופיע בטלויזיה!
לא מבין את זה,אבל שיהיה לך בסבבהה!
QUOTE (lakoko @ 11/07/2006) Jחחחחחחחחח ואני עוד מעט הולכת להופעה של הגיים בויזז @#!$# 😛
את לא הולכת לברית??
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) אוויי
לא נורא!
יהיו עוד הזדמנויות
נ.ב-אנ'לא מבין את ההערצה הזו.
זה בסה"כ בן אדם כמוך וכמוני.. רק שהוא הופיע בטלויזיה!
לא מבין את זה,אבל שיהיה לך בסבבהה!
חח מסכימה...
QUOTE (lakoko @ 11/07/2006) Jחחחחחחחחח ואני עוד מעט הולכת להופעה של הגיים בויזז @#!$# 😛
מה עם הבריתת??
מוררררר.. מהפה שלך לאלוהים!!
שני.. משום מה..
לבבות-ורודים.. תשאלי אותה איך היא קוראת לעצמה בפורום 😛
QUOTE (G-A-L @ 12/07/2006) מוררררר.. מהפה שלך לאלוהים!!
שני.. משום מה..
לבבות-ורודים.. תשאלי אותה איך היא קוראת לעצמה בפורום 😛
דבר ראשון קוראים לי ויוי...
ודבר שני... הכינוי שלה הוא "מירית דנקר"
QUOTE (לבבות-ורודים @ 12/07/2006) QUOTE (G-A-L @ 12/07/2006) מוררררר.. מהפה שלך לאלוהים!!
שני.. משום מה..
לבבות-ורודים.. תשאלי אותה איך היא קוראת לעצמה בפורום 😛
דבר ראשון קוראים לי ויוי...
ודבר שני... הכינוי שלה הוא "מירית דנקר"
כככככככככןןןןןןןןן אני מכירה!!!
תגידי לה שאני " -גל- "
הנה.. זאת היא?
אסור לפרסם אתרים מאמי!