תודה לכולכםםם יפות שליייייי 😊
ואו =0
יפה יפה :]
איזה כיף לכם 😊)
מזל טוב אחותי ,
ובהההצלחה ענקית (=
מואה , לאב יו !
לכבוד השנתיים באתי לשלוח לו הודעה לפלא'...
אבל אני לא יודעת מה לכתוב חחח...אני צריכה איזה משו מרגש וקצר..
(קצר וקולע)
מה אני יכתוב לו????זה להיום ב12...
תחשבו לי על איזה משפט,קטע משיר וכו'...
תוווווודה מוווואעהה😘