יום חמישי אני וחבר שלי שנתיים ביחדד...
חח סתם רציתי לשתף אותכם באושר שלי 😁
כפרעליו איך אני אוהבת אותווווווווו!!!!
מזל טובבבבבבבבבבבבבב
שיהיו לכם עוד המון המון המוןןןןןןן שנים של אושר יחד!
פששש שנתיים חחח ואי המון זמן..555 בלי עין הרע מאמי מזל טובבבבבבבבבב
חחח זה באמת הרבה זמן...לפעמים אני בהלם..חחח
אבל זה השנתיים הכי מאושרות שהיה לי בחיים..
בתקווה אצל כווווווווולם!!!
ו....תודה על התגובות...אוהבת אותכם!!
שנתיים זה מלאא.. 😊) איזה יופי לכם
מזללל טובב מותק!!
QUOTE (י-ע-ל @ 11/07/2006) פששש שנתיים חחח ואי המון זמן..555 בלי עין הרע מאמי מזל טובבבבבבבבבב
😊
איזה כיף לך מאמי
מזל טוב והרבה בהצלחה בהמשך
שמחה בשבילך נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה כייף לך....
מזל טוב😊
יווו מזל טוב מתווקהההה =]
הלוואי תהיו גם 7 שנים , [בלי עין הרע]
מזל-טוב נשמה שלי!!
בעז"ה לעוד הרבה שניייים!
לאביו..=]
QUOTE (~MoR~ @ 11/07/2006) מזל-טוב נשמה שלי!!
בעז"ה לעוד הרבה שניייים!
לאביו..=]
😉
חח מזל טוב .. ועוד הרבה שנים של אושר ביחד.
מזל טוב 😊
בהצלחה בהמשך =]
מזלללללללל טוב גדול!!!!!!