חחחח מקסימום 4 פעמים
מה את מתלהבת? 😕 חוחוחו 😂
כןןןןןןן ישנו יחד היה כיף 😊
אני לא פגשתי אף אחת
למרות שמזייייייייייייייייייי בבציפר שלי!! חחחחח
חוחווי...
אני פגשתי את:
רונן
בנשי
יוגב
ליאת
תמר
ענת
קוכמן & סורק..
הכי שווה לי,ת-ק-נא-ו! 😛
פגשת אותם ?
או שהכרתם אותם עוד לפני ?
אני נגפשתי עם:
אילנית
נועם
יואב
חחחח
ועם עוד מישהו שכבר לא פה...זוכרים אותו? טירן
אפילו היינו חברים....חחח