כבר ראיתי מלא אנשים מהפורום=]
שנפגשנו כאילו ..
אלה שאני מכירה לא מהפורום :
חן
אודליה
אופיר
שיר [שירה_מור]
טל [טולית]
כל השאר ?
רעות
קרן - היום 😁
אלי
שיר
מזי
מורן
נוי
תראו כמה הרבה חעחעחע
אני פגשתי את :
נהיר (המנהל)
אליאור
שני
אור
שירן
בת אל
לודה
דניס
שכחתי מישהו??
חחח אני לא נפגשתי עם אפח'ד..
QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) אני פגשתי את :
נהיר (המנהל)
אליאור
שני
אור
שירן
בת אל
לודה
דניס
שכחתי מישהו??
את היית בפגישת מנהלים..
אני לא הייתי בשום פגישה..חחח
QUOTE (אילניתושקה @ 11/07/2006) QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) אני פגשתי את :
נהיר (המנהל)
אליאור
שני
אור
שירן
בת אל
לודה
דניס
שכחתי מישהו??
את היית בפגישת מנהלים..
אני לא הייתי בשום פגישה..חחח
נכון אבל את אור שני ושירן פגשתי בלי קשר לפגישת מנהלים 😊
אניי..ממ..
שנהבייייייייייייייייייייייייייייייי
אילנה
חן
מורן
מזי
מי עוד?#!@ 😕 זהו נראה לי חח
QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) QUOTE (אילניתושקה @ 11/07/2006) QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) אני פגשתי את :
נהיר (המנהל)
אליאור
שני
אור
שירן
בת אל
לודה
דניס
שכחתי מישהו??
את היית בפגישת מנהלים..
אני לא הייתי בשום פגישה..חחח
נכון אבל את אור שני ושירן פגשתי בלי קשר לפגישת מנהלים 😊
חחחחחח וגם ישנו יחד!!!!!!!!!!! 🙄
QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) QUOTE (אילניתושקה @ 11/07/2006) QUOTE (נסיכונת @ 11/07/2006) אני פגשתי את :
נהיר (המנהל)
אליאור
שני
אור
שירן
בת אל
לודה
דניס
שכחתי מישהו??
את היית בפגישת מנהלים..
אני לא הייתי בשום פגישה..חחח
נכון אבל את אור שני ושירן פגשתי בלי קשר לפגישת מנהלים 😊
חחחח גמאני פגשתי ככה את מזי שיר ומורן 😊
חחח לא פגשתי אף אחד.. חוץ מהחברות שליי.. חח
אני את שיר כמה פעמים 😛
ואת מזי פעם אחת 😊
אני מרגישה כאילו ראיתי את שיר 30000 פעם
וראיתי אותה כולה פעם אחת ..
ואני?...אני?....א=נ=י?
לא נפגשתי פה עם אפ'חד 😕
הגיע הזמן לא ?
ניפגששששש כולם במפגשש פווורווום 😛
QUOTE (אילניתושקה @ 11/07/2006) אני מרגישה כאילו ראיתי את שיר
וראיתי אותה כולה פעם אחת ..
אני ראיתי אותה 30000 פעם 😛 😁