QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אסביר 😊
עזבי ת'הסבר של ויקיפדיה..טוב שלא כתבו מגילה..שלא מבינים ממנה כלום..
אני אנסה להסביר לך את זה הכי פשוט שיש..ומקווה שתביני..
כאשר שחקן עם הכדור מוסר לשחקן מהקבוצה שלו את הכדור בהתקפה
והשחקן שמקבל את המסירה נמצא מעבר לקו ההגנה..
כלומר שנמצא מאחרי השחקן ההגנה האחרון שהכי קרוב לשער
אז הוא בנבדל..תקראי כמה פעמים ומקווה שתביני..
בשבילך אני אפילו אשקיע! ואני אנסה לעשות שירטוט..
נסמן שחקן הגנה=X
ושחקן התקפה=Y
זה מצב של נבדל:
!____! (שער)
Y-מקבל את המסירה.
X X X X
Y-עם הכדור.
זה לא מצב של נבדל-בגלל שהשחקן שמקבל את המסירה הוא באותו קו עם ההגנה:
!____! (שער)
X Y X X
Y-המוסר.
כמובן שאם השחקן שמקבל את המסירה נמצא לפני קו ההגנה, זה לא נבדל!...
מקווה שהבנת 😊
הסבבבבבבבבבבררר מצויןןן מאמי תודהה הבנתיייייייייי
אבל מזה החוק הדפוק הזההה
QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אסביר 😊
עזבי ת'הסבר של ויקיפדיה..טוב שלא כתבו מגילה..שלא מבינים ממנה כלום..
אני אנסה להסביר לך את זה הכי פשוט שיש..ומקווה שתביני..
כאשר שחקן עם הכדור מוסר לשחקן מהקבוצה שלו את הכדור בהתקפה
והשחקן שמקבל את המסירה נמצא מעבר לקו ההגנה..
כלומר שנמצא מאחרי השחקן ההגנה האחרון שהכי קרוב לשער
אז הוא בנבדל..תקראי כמה פעמים ומקווה שתביני..
בשבילך אני אפילו אשקיע! ואני אנסה לעשות שירטוט..
נסמן שחקן הגנה=X
ושחקן התקפה=Y
זה מצב של נבדל:
!____! (שער)
Y-מקבל את המסירה.
X X X X
Y-עם הכדור.
זה לא מצב של נבדל-בגלל שהשחקן שמקבל את המסירה הוא באותו קו עם ההגנה:
!____! (שער)
X Y X X
Y-המוסר.
כמובן שאם השחקן שמקבל את המסירה נמצא לפני קו ההגנה, זה לא נבדל!...
מקווה שהבנת 😊
הסבבבבבבבבבבררר מצויןןן מאמי תודהה הבנתיייייייייי
אבל מזה החוק הדפוק הזההה
דווקא לא
זה מוסיף המון למשחק במיוחד מבחינה טקטית
QUOTE (son_of_rain @ 11/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אסביר 😊
עזבי ת'הסבר של ויקיפדיה..טוב שלא כתבו מגילה..שלא מבינים ממנה כלום..
אני אנסה להסביר לך את זה הכי פשוט שיש..ומקווה שתביני..
כאשר שחקן עם הכדור מוסר לשחקן מהקבוצה שלו את הכדור בהתקפה
והשחקן שמקבל את המסירה נמצא מעבר לקו ההגנה..
כלומר שנמצא מאחרי השחקן ההגנה האחרון שהכי קרוב לשער
אז הוא בנבדל..תקראי כמה פעמים ומקווה שתביני..
בשבילך אני אפילו אשקיע! ואני אנסה לעשות שירטוט..
נסמן שחקן הגנה=X
ושחקן התקפה=Y
זה מצב של נבדל:
!____! (שער)
Y-מקבל את המסירה.
X X X X
Y-עם הכדור.
זה לא מצב של נבדל-בגלל שהשחקן שמקבל את המסירה הוא באותו קו עם ההגנה:
!____! (שער)
X Y X X
Y-המוסר.
כמובן שאם השחקן שמקבל את המסירה נמצא לפני קו ההגנה, זה לא נבדל!...
מקווה שהבנת 😊
הסבבבבבבבבבבררר מצויןןן מאמי תודהה הבנתיייייייייי
אבל מזה החוק הדפוק הזההה
דווקא לא
זה מוסיף המון למשחק במיוחד מבחינה טקטית
לדעתי זה לא קשור בכלל זה הורס הכולל
והגול שאיטליה הבקיע פסלו לה בגלל זה פ'חח סתם זה פסלו לה לדעתי זה היה גול נורמליי
QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 11/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אסביר 😊
עזבי ת'הסבר של ויקיפדיה..טוב שלא כתבו מגילה..שלא מבינים ממנה כלום..
אני אנסה להסביר לך את זה הכי פשוט שיש..ומקווה שתביני..
כאשר שחקן עם הכדור מוסר לשחקן מהקבוצה שלו את הכדור בהתקפה
והשחקן שמקבל את המסירה נמצא מעבר לקו ההגנה..
כלומר שנמצא מאחרי השחקן ההגנה האחרון שהכי קרוב לשער
אז הוא בנבדל..תקראי כמה פעמים ומקווה שתביני..
בשבילך אני אפילו אשקיע! ואני אנסה לעשות שירטוט..
נסמן שחקן הגנה=X
ושחקן התקפה=Y
זה מצב של נבדל:
!____! (שער)
Y-מקבל את המסירה.
X X X X
Y-עם הכדור.
זה לא מצב של נבדל-בגלל שהשחקן שמקבל את המסירה הוא באותו קו עם ההגנה:
!____! (שער)
X Y X X
Y-המוסר.
כמובן שאם השחקן שמקבל את המסירה נמצא לפני קו ההגנה, זה לא נבדל!...
מקווה שהבנת 😊
הסבבבבבבבבבבררר מצויןןן מאמי תודהה הבנתיייייייייי
אבל מזה החוק הדפוק הזההה
דווקא לא
זה מוסיף המון למשחק במיוחד מבחינה טקטית
לדעתי זה לא קשור בכלל זה הורס הכולל
והגול שאיטליה הבקיע פסלו לה בגלל זה פ'חח סתם זה פסלו לה לדעתי זה היה גול נורמליי
את לא מתארת איזה משחק נוראי יהייה בלי חוק הזה 😊
ואיך יעשו את "אופסייד טרייפ" אם לא יהייה מבדל? 😂
חחח שמח שהצלחתי לעזור ולהסביר לך מאמי.. 😊
חוץ מזה..שזה חוק בכלל לא דפוק..
תראי..להיות מאחורי ההגנה, ויותר קרוב לשער ולקבל את הכדור..
נותן יתרון גדול להתקפה..כי ככה יהיה הרבה יותר קל להבקיע..
אם עכשיו את חושבת.."נו, הרבה יותר טוב..יותר גולים"..
אז את טועה..אנשים לא מפגרים..אם היה יותר קל להכניס גול..
אז ההגנות היו מסתגרות יותר..והיה נוצר משחק הגנתי..
מה שחובבי כדורגל בכלל לא אוהבים..
בגלל זה..החוק הזה חשוב מאוד ומוסיף מתח למשחק!
דרך אגב..צדקת לגבי הגול של איטליה אתמול..הוא לא היה מנבדל..
QUOTE (neni @ 11/07/2006) חחח שמח שהצלחתי לעזור ולהסביר לך מאמי.. 😊
חוץ מזה..שזה חוק בכלל לא דפוק..
תראי..להיות מאחורי ההגנה, ויותר קרוב לשער ולקבל את הכדור..
נותן יתרון גדול להתקפה..כי ככה יהיה הרבה יותר קל להבקיע..
אם עכשיו את חושבת.."נו, הרבה יותר טוב..יותר גולים"..
אז את טועה..אנשים לא מפגרים..אם היה יותר קל להכניס גול..
אז ההגנות היו מסתגרות יותר..והיה נוצר משחק הגנתי..
מה שחובבי כדורגל בכלל לא אוהבים..
בגלל זה..החוק הזה חשוב מאוד ומוסיף מתח למשחק!
דרך אגב..צדקת לגבי הגול של איטליה אתמול..הוא לא היה מנבדל..
נכוןן אמרתיי
למה הם פסלו את זה חצופיםם
גם שופטים לפעמים טועים..
ועדיין אין חוק שאומר שלשופט מותר להסתכל בצילום הטלוויזיה
ולבסס את ההחלטה שלו על גבי הצילומים..בניגוד לכדורסל..
סביר להניח..שמה שבילבל את הקוון שהניף את הדגל..
זה שהיה עוד שחקן איטלקי שכן היה בנבדל בזמן המסירה..
אבל הוא לא קיבל את המסירה..
השחקן שקיבל את המסירה והכניס את הגול (לוקה טוני) היה בקו אחד עם ההגנה
והוא לא היה הנבדל 😊
QUOTE (neni @ 11/07/2006) גם שופטים לפעמים טועים..
ועדיין אין חוק שאומר שלשופט מותר להסתכל בצילום הטלוויזיה
ולבסס את ההחלטה שלו על גבי הצילומים..בניגוד לכדורסל..
סביר להניח..שמה שבילבל את הקוון שהניף את הדגל..
זה שהיה עוד שחקן איטלקי שכן היה בנבדל בזמן המסירה..
אבל הוא לא קיבל את המסירה..
השחקן שקיבל את המסירה והכניס את הגול (לוקה טוני) היה בקו אחד עם ההגנה
והוא לא היה הנבדל 😊
זה ממ שחוצפה לדעתיי דברים וטעויות כאלה משפיעים על הניצחונות והמון דברים אחריםם הם צריכים לבדות מכול הכיווניתת ואז להחליטט
זה ממש מעצבן!! 😠
מה לעשות..
טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק..
עוד שאלה שאפשר לדבר עליה הרבה..
זה במקרים שאו שהכדור פוגע במשקוף ונכנס פנימה ואז יוצא החוצה
כמו במקרה של הפנדל בדקה ה-7 אתמול..
או ששחקן או שוער מצילים את הכדור..
עכשיו לפעמים יש בעיטות שספק אם הן עברו את הקו או לא..
והשופטים לא יודעים אם לאשר את הגול או לא..
במקרה של אתמול זה היה די ברור..ראו שהכדור עבר..
אבל יש מקרים שבהם הכדור ממש קרוב לקו שלא יודעים עם הוא עבר
דרך אגב..רק כדור שעבר במלוא היקפו את קו השער הוא גול.
כדור שנוגע אפילו טיפה בקו לא נחשב גול..וזה מה שמקשה על השופטים כל כך.
תרשים מעוווולהההההה =]]
הבנתי. סוף סוף!
טנקסססס מאמי.
אורוש. 😁
QUOTE (neni @ 11/07/2006) מה לעשות..
טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק..
עוד שאלה שאפשר לדבר עליה הרבה..
זה במקרים שאו שהכדור פוגע במשקוף ונכנס פנימה ואז יוצא החוצה
כמו במקרה של הפנדל בדקה ה-7 אתמול..
או ששחקן או שוער מצילים את הכדור..
עכשיו לפעמים יש בעיטות שספק אם הן עברו את הקו או לא..
והשופטים לא יודעים אם לאשר את הגול או לא..
במקרה של אתמול זה היה די ברור..ראו שהכדור עבר..
אבל יש מקרים שבהם הכדור ממש קרוב לקו שלא יודעים עם הוא עבר
דרך אגב..רק כדור שעבר במלוא היקפו את קו השער הוא גול.
כדור שנוגע אפילו טיפה בקו לא נחשב גול..וזה מה שמקשה על השופטים כל כך.
מזתומרת איזה הקף?..
ההקף של הכדור..חחחח..
אם לא כולו עובר את הקו..אז זה לא נחשב גול..
אם הכדור נוגע בקו אפילו טיפה, זה לא גול..
יש מביןןן? 😊