תגידו לי מזה המושג נבדל ? בכדורגל?
הסבירו לי כבר 20 פעם ואני בערך הבנתי ובערך זוכרת..
חח והנה הסבר מויקיפדיה:
נבדל
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
נבדל או אופסייד (אנגלית: Offside, להאזנה לחצו כאן (עזרה)) הוא מושג מעולם הכדורגל.
שחקן הנמצא בעמדת נבדל הוא שחקן מתקיף אשר נמצא קרוב יותר לקו השער של הקבוצה היריבה מאשר הכדור והשחקן השני של הקבוצה המגינה (בדרך כלל השוער נמצא סמוך לשערו, לכן שחקן שנמצא קרוב יותר לשער היריב מהמגן האחרון הוא בנבדל, אך חוק הנבדל אינו מבדיל בין שוער ושחקני שדה), כאשר הכדור משוחק על ידי שחקן מקבוצתו.
עבירת נבדל תיקבע אם שחקן שנמצא בעמדת נבדל השתתף במשחק, השפיע על מהלך המשחק או השיג יתרון מהימצאו בעמדת נבדל. נבדל אינו עבירה אם הכדור הגיע אל השחקן ישירות מבעיטת קרן, הוצאת חוץ או בעיטת שער, או שהוא נמצא במחצית המגרש של קבוצתו. הרגע הקובע לגבי נבדל הוא רגע המסירה לעבר השחקן התוקף.
במקרה של נבדל על עוזר השופט (קוון) להניף את הדגל, ושופט המשחק ישרוק. במקרה ששופט המשחק הוא שהבחין ראשון בנבדל - ישרוק, ועוזרו יניף את הדגל.
העונש על עבירת נבדל הוא בעיטה חופשית בלתי ישירה.
אז זה עם השחקן עובר לרחבה של השוער ונכנס גול וזה לא נחשב?
אוייש , זה כל כך לא הגיוני , הסבירו לי משו כמו 20 פעם וכל פםע מחדש אני שוכחת ולא מבינה ..חחחחחחחחחח
מסובך בשבילי😛
מישהו יסביר לי סוף סוף מזה חח?
אני אסביר 😊
עזבי ת'הסבר של ויקיפדיה..טוב שלא כתבו מגילה..שלא מבינים ממנה כלום..
אני אנסה להסביר לך את זה הכי פשוט שיש..ומקווה שתביני..
כאשר שחקן עם הכדור מוסר לשחקן מהקבוצה שלו את הכדור בהתקפה
והשחקן שמקבל את המסירה נמצא מעבר לקו ההגנה..
כלומר שנמצא מאחרי השחקן ההגנה האחרון שהכי קרוב לשער
אז הוא בנבדל..תקראי כמה פעמים ומקווה שתביני..
בשבילך אני אפילו אשקיע! ואני אנסה לעשות שירטוט..
נסמן שחקן הגנה=X
ושחקן התקפה=Y
זה מצב של נבדל:
!____! (שער)
Y-מקבל את המסירה.
X X X X
Y-עם הכדור.
זה לא מצב של נבדל-בגלל שהשחקן שמקבל את המסירה הוא באותו קו עם ההגנה:
!____! (שער)
X Y X X
Y-המוסר.
כמובן שאם השחקן שמקבל את המסירה נמצא לפני קו ההגנה, זה לא נבדל!...
מקווה שהבנת 😊
^^ הסבר הכי ברור שיש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנייי..
את אומרת את זה בציניות?..חחח..
לא מאמי!!! אני רצינית
בחיים לא חשבתי שיהיה אפשר להסביר ככה
כי זה באמת דבר שקשה להסביר ובעיקר לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח
רונן הסביר הכי טוב...
רק לא הבנתי ת'תרשים.. 😁 😕
יאיייי
הצלחתי להסביררר 😂
חחחח..
חחח אני ידעתי מה זה 😁
ורונן הסביר מעולההההההה
QUOTE (neni @ 10/07/2006) יאיייי
הצלחתי להסביררר 😂
חחחח..
חחח חמודד 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחח אני ידעתי ואתם לא נהנהנהבננהנה 😛