יום רביעי הקרוב 12.7 בגן סאקר בירושלים
יש הופעה....
האומנים שישתתתפו שם הם:
הראל מויאל,שרית חדד,הדג נחש,קובי פרץ,אייל גולן,סבילמנאל והצל
משפחת טאקט,שלומי סרנגה....
זהו נראלי..
יהיה גם "מופע זיקוקים מרהיב" חח
מישהו בא?????????
לא..הייתי רוצה..אני בצפון הרחוק וירושלים בקצה השני 😊
תהני מאמי :]]
ווואיייי באסהההה אני במימדיווון ואני גרה בירושליםם =[
איזה שעה זה??
לא יודעת בדיוק את השעה אבל זה בערב...
אני יחזור מהמידיון בערך ב-5..וחברה שלי שרופה על שרית אם היא תלך ואנ'לא אהיה עייפה אני אבוא..יאא נחמד חחח
QUOTE (לבבות-ורודים @ 10/07/2006) יום רביעי הקרוב 12.7 בגן סאקר בירושלים
יש הופעה....
האומנים שישתתתפו שם הם:
הראל מויאל,שרית חדד,הדג נחש,קובי פרץ,אייל גולן,סבילמנאל והצל
משפחת טאקט,שלומי סרנגה....
זהו נראלי..
יהיה גם "מופע זיקוקים מרהיב" חח
מישהו בא?????????
הגיים בויז לא יהיו שם.
אז אני לא באה 😛
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (לבבות-ורודים @ 10/07/2006) יום רביעי הקרוב 12.7 בגן סאקר בירושלים
יש הופעה....
האומנים שישתתתפו שם הם:
הראל מויאל,שרית חדד,הדג נחש,קובי פרץ,אייל גולן,סבילמנאל והצל
משפחת טאקט,שלומי סרנגה....
זהו נראלי..
יהיה גם "מופע זיקוקים מרהיב" חח
מישהו בא?????????
הגיים בויז לא יהיו שם.
אז אני לא באה 😛
חחח דניאל אני רואה את מטורפת על גיים בוייז
שווה ללכת להופעה הזאת
הלו הלווווו..
האומנים זה לא הדבר העיקרי של הערב!!!
כל האירוע זה לכבוד חגיגות 70 שנה לבית"ר!!!!!!!!
בשנה הבאה בירושלים האלופה (והבנויה..אם בא לכם..) בע"ה!!!
אללה בית"ררררררררר!!!!!!!!!!!
יאאאאאאא אני מתה ללכככת.. להגיע זה לא בעיה אבל לחזור בטח זה ייגמר מאוחרר וזה להתחיל מוניותתתתת
אוףףףףף חבל שיאן לי חברות בירושלים 😢
QUOTE (neni @ 10/07/2006) הלו הלווווו..
האומנים זה לא הדבר העיקרי של הערב!!!
כל האירוע זה לכבוד חגיגות 70 שנה לבית"ר!!!!!!!!
בשנה הבאה בירושלים האלופה (והבנויה..אם בא לכם..) בע"ה!!!
אללה בית"ררררררררר!!!!!!!!!!!
אם זה כזה חשוב שיש להם 70 שנה
הם לא היו מביאים מלא אומנים כדי למשוך לשם קהל.
אהההההה זה לבית"ר?? הראו על זה פרסומת בטלווזייה חחח
QUOTE (neni @ 10/07/2006) הלו הלווווו..
האומנים זה לא הדבר העיקרי של הערב!!!
כל האירוע זה לכבוד חגיגות 70 שנה לבית"ר!!!!!!!!
בשנה הבאה בירושלים האלופה (והבנויה..אם בא לכם..) בע"ה!!!
אללה בית"ררררררררר!!!!!!!!!!!
נכון..הם הביאו את האומנים גם כדי למשוך קהל..
כדי שיהיה שמח וכולם יחגגו 70 שנה לבית"ר!!!
תתפלאי לשמוע..שרוב האומנים שמופיעים..אם לא כולם..
אוהדי בית"ר!!!!!
QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) הלו הלווווו..
האומנים זה לא הדבר העיקרי של הערב!!!
כל האירוע זה לכבוד חגיגות 70 שנה לבית"ר!!!!!!!!
בשנה הבאה בירושלים האלופה (והבנויה..אם בא לכם..) בע"ה!!!
אללה בית"ררררררררר!!!!!!!!!!!
נכון..הם הביאו את האומנים גם כדי למשוך קהל..
כדי שיהיה שמח וכולם יחגגו 70 שנה לבית"ר!!!
תתפלאי לשמוע..שרוב האומנים שמופיעים..אם לא כולם..
אוהדי בית"ר!!!!!
מאיפה לך שהם אוהדי בית"ר?
אני אוהד בית"ר משאני ילד קטן..
ותאמיני לי הם אוהדי בית"ר..
שרית חדד הופיעה הרבה פעמים בטדי..
אייל גולן שר שירי אהדה לבית"ר..
וגם שרית חדד שרה כמה שירים על בית"ר..
בשיר הנה אני בא..הדג נחד אומרים "יאללה בית"ר" אם שמת לב..
והם גם ירושלמים..
ליאור נרקיש גם שר שירים על בית"ר..
הראל מויאל ירושלמי..אז סביר להניח שגם הוא אוהד..
עוד משו?
QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אוהד בית"ר משאני ילד קטן..
ותאמיני לי הם אוהדי בית"ר..
שרית חדד הופיעה הרבה פעמים בטדי..
אייל גולן שר שירי אהדה לבית"ר..
וגם שרית חדד שרה כמה שירים על בית"ר..
בשיר הנה אני בא..הדג נחד אומרים "יאללה בית"ר" אם שמת לב..
והם גם ירושלמים..
ליאור נרקיש גם שר שירים על בית"ר..
הראל מויאל ירושלמי..אז סביר להניח שגם הוא אוהד..
עוד משו?
אני מעריצה את הכו"ח ירושלים חחחחחחחח
(אם מישהו הבין)