אין..סער נפצע..הלכה העונה 😂
טוב פצעו אותו יותר נכון..
QUOTE (neni @ 10/07/2006) אין..סער נפצע..הלכה העונה 😂
טוב פצעו אותו יותר נכון..
חחחחחחחחחחחח
כמו שזידאן החרא הקטן עשה היום לאיטלקי 😊
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (neni @ 10/07/2006) אני אוהד בית"ר משאני ילד קטן..
ותאמיני לי הם אוהדי בית"ר..
שרית חדד הופיעה הרבה פעמים בטדי..
אייל גולן שר שירי אהדה לבית"ר..
וגם שרית חדד שרה כמה שירים על בית"ר..
בשיר הנה אני בא..הדג נחד אומרים "יאללה בית"ר" אם שמת לב..
והם גם ירושלמים..
ליאור נרקיש גם שר שירים על בית"ר..
הראל מויאל ירושלמי..אז סביר להניח שגם הוא אוהד..
עוד משו?
אני מעריצה את הכו"ח ירושלים חחחחחחחח
(אם מישהו הבין)
חח אני הבנתי....!!!
ואני איתך חח ובמיוחד אני מעריצה את עובד חבייה
הוא הכי חתיך שם וגם משחק הכי טוב, לא???????????
אף פעם לא מבקיע גולים עצמיים 😁
עובד חבייה נשמה!!
ומאז שהוא עם אשלי פתאום הוא מדבר כמו חכם חחחח
חחחחחחחחח
פעם היה לנו הצגה בבצפר..
והוא הופיע בה..השחקן שהוא עובד חביה..
אה?? 😯
גמני רוצה להבין על מה אתם מדברים!!
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) אה?? 😯
גמני רוצה להבין על מה אתם מדברים!!
על הטלנובלה "האלופה"
דרך אגב..
הוא שיחק את החנון בהצגה ההיא
חחחח 😂 😂
אה חחחחח
אני בקטע של השיר שלנו :]]
QUOTE (neni @ 10/07/2006) דרך אגב..
הוא שיחק את החנון בהצגה ההיא
חחחח 😂 😂
חח איך מתאים לו!!!!!!!!!!!!!