QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חח דניאל חפיף..נסלח לך 😁
הילההההה!!! מעולה מה איתך? חח
וכן פתחו הרבה אשכולות מהשעמום 😯
נראה לי קוראים לה חן לא הילה...
אופססס..יצאתי פוסטמה 😁
שיטטטטט
עברתי את ה-2000 הודעותת ושכחתי להקדיש את הודעת ה-2000
טובב אז מקדישה את הודעה ה-2003 להורי שהביאוני עד הלום
אממ לא..אני נמצאת פה..אבל לא כל כך הרבה
למה?
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) שיטטטטט
עברתי את ה-2000 הודעותת ושכחתי להקדיש את הודעת ה-2000
טובב אז מקדישה את הודעה ה-2003 להורי שהביאוני עד הלום
חחח מזל טוב
שתגעי להמון הודעות
למה כולם עם 2000 הודעות ורק אני לא?!?! 😢
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) שיטטטטט
עברתי את ה-2000 הודעותת ושכחתי להקדיש את הודעת ה-2000
טובב אז מקדישה את הודעה ה-2003 להורי שהביאוני עד הלום
חחח מזל טוב
שתגעי להמון הודעות
למה כולם עם 2000 הודעות ורק אני לא?!?! 😢
כי את צריכה להגיב בהרבה אשכולות חחחח
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) שיטטטטט
עברתי את ה-2000 הודעותת ושכחתי להקדיש את הודעת ה-2000
טובב אז מקדישה את הודעה ה-2003 להורי שהביאוני עד הלום
חחח מזל טוב
שתגעי להמון הודעות
למה כולם עם 2000 הודעות ורק אני לא?!?! 😢
כי את צריכה להגיב בהרבה אשכולות חחחח
חחח מגיבה כמה שאפשר 😊
סטססס??? יו הווווווווווווו
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) סטססס??? יו הווווווווווווו
אה? 😊