QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) אני פה 😊
סטס איך הולך?
מה הולך? 😊
אמ... קרנושש ילדה מתוקה פשושייתת קטנהה 😊😊
חח הנהה אני נותנת לך יחס 😊
חחחח מואההההההה 😊
חחח איזה חמודה...אני סתם צומי 😛
מואההה
אממ שכחתי איך קוראים לך 🙄
איזה מגעילה אני
שכחתי להציג את עצמי!!
חחחח
אני דניאל 😊
QUOTE (hila1990 @ 10/07/2006) אני פה 😊 מה קורה?
הכל טוב מה איתך?
חחח שמתן לב כמה אשכולות פתחו היום בפורום במה חופשית?
חח דניאל חפיף..נסלח לך 😁
הילההההה!!! מעולה מה איתך? חח
וכן פתחו הרבה אשכולות מהשעמום 😯
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/07/2006) חח דניאל חפיף..נסלח לך 😁
הילההההה!!! מעולה מה איתך? חח
וכן פתחו הרבה אשכולות מהשעמום 😯
נראה לי קוראים לה חן לא הילה...